• شنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 97060301036
  • منبع : نمایندگی سمنان

از سوژه شدن شترمرغ‌ها تا لو رفتن حقوق استاندار سمنان

از سوژه شدن شترمرغ‌ها تا لو رفتن حقوق استاندار سمنان

ایسنا/سمنان مراسم آغاز هفته دولت و افتتاح همزمان پروژهای عمرانی و اقتصادی در استان سمنان با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، یکی از حاشیه‌های مهم این مراسم، برگزاری مراسم با حضور حداکثری مدیران استانی در کویری ترین روستای شهرستان سمنان در دلازیان بود.

استاندار سمنان در مراسم آغاز هفته دولت در مسجد ابن الرضای روستای دلازیان سمنان گفت: مردم باید حضور مستمر و مداوم مدیران و مسوولین را در روستاها لمس کنند، من خودم روستازاده هستم و علاقه زیادی به مردم و خصوصا روستاییان دارم.

سید شهاب الدین چاووشی با بیان خاطره ای از دوران حضور خود در فرمانداری شمیرانات گفت: در آن زمان یکی از زنان روستاهای آن منطقه روزی به دیدار من آمد و متوجه شدم که یکی از همسایگان دیوار به دیوار منزل پدری من در روستا بوده است. این بانوی هموطن به من گفت خدا را شکر می‌کنم که یکی از همسایگان و محلی‌های قدیمی ما امروز فرماندار این منطقه شده است.

وی در پی درخواست یکی از روستاییان از وی گفت: یکی از اهالی روستای دلازیان از من درخواستی داشتند و من یاد این حکایت افتادم که روزی یکی از مسوولین به یکی از روستاها می‌رود و از اهالی روستا می‌پرسد امروز چه اتفاق خوبی برای روستای شما افتاده است، آن روستایی جواب می‌دهد ما همیشه این مسیر روستا را با قاطر طی چندین ساعت طی می‌کنیم، اما امروز که همراه شما هستیم نیم ساعته به روستا می‌رسیم.

یکی دیگر از حاشیه های جالب امروز، حضور استاندار و مدیران مجموعه استانداری به همراه فرماندار شهرستان به صورت گروهی و با یکی دو وسیله نقلیه در مراسم و افتتاح پروژه‌ها بود، همچنین برای حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز اتوبوس در نظر گرفته شده بود.

عطرآگینی مراسم امروز به مدح مولای متقیان آن‌هم به زبان افسون‌گر شعر از نکات جالب دیگر برنامه متفاوت امسال بود. در این مراسم یکی از شاعران آیینی استان سمنان در وصف حضرت علی(ع) و عید سعید غدیرخم شعر خوانی کرد.

استاندار سمنان همچنین در بازدید و افتتاح از مرکز پرورش شتر مرغ در روستای دلازیان سمنان خطاب به خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران رسانه ها گفت: اینجا از ما مسوولین تصویر نگیرید، چون مردم مسوولین را زیاد می‌بینند، از سرمایه‌گذاری انجام شده و از شتر مرغ‌های این مجتمع تولیدی تصویر بگیرید تا مردم اینها را ببینند و در جریان کارها و خدمات خوب قرار گیرند.

استاندار سمنان همچنین در مراسم کلنگ‌زنی ساخت مدرسه 6 کلاسه خیر ساز در سمنان ضمن تجلیل از خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین صرفاً افراد سرمایه‌داری نیستند.

وی در آیین کلنگ زنی این مدرسه اعلام کرد: نصف حقوق یک ماه خود را برای مشارکت در این پروژه پرداخت خواهد کرد. 8 میلیون و 200 هزار تومان حقوق دریافت می‌کنم که نصف حقوق یک ماه خود را برای مشارکت در این پروژه پرداخت می‌کنم.

بعد از اعلام این موضوع از سوی استاندار سمنان، نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه، فرماندار سمنان، رئیس اتاق بازگانی استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز نصف حقوق یک ماه خود را برای مشارکت در این پروژه خیر مدرسه ساز پرداخت کردند.

سیدشهاب‌الدین چاووشی همچنین به سیاق سادات در آستانه عید غدیر به هرکدام از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در برنامه ویژه این مدرسه 1000 تومان عیدی داد.

افتتاح و بهره‌برداری از بالگرد امداد هوایی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و افتتاح پروژهای شهری شهرداری سمنان نیز از دیگر برنامه‌های استاندار سمنان در اولین روز از هفته دولت در مرکز استان بود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha