• دوشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97050100202
  • منبع : نمایندگی البرز

وزیر ورزش: سالن 6 هزار نفری کرج تیرماه 98 افتتاح می‌شود

وزیر ورزش: سالن 6 هزار نفری کرج تیرماه 98 افتتاح می‌شود

وزیر ورزش و جوانان از وجود 10 تا 12 پروژه نیمه‌کاره مشابه سالن شش هزار نفری انقلاب کرج در کشور خبر داد و گفت: کار ساخت برخی از این پروژه‌ها 12 سال است که آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از پروژه سالن شش هزار نفری انقلاب کرج که امروز دوشنبه یکم مرداد ماه انجام شد در جمع خبرنگاران، گفت: این پروژه به نسبت بازدید قبلی پیشرفت قابل توجه و خوبی داشته است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه سالن شش هزار نفری تا کنون 68 درصد پیشرفت داشته است؛ افزود: بخش عمده‌ای از سقف سالن تکمیل و بیشتر مصالح ساختمانی مورد نیاز برای تکمیل آن نیز خریداری شده است.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه حدود 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه به رویکرد دولت در حمایت از ورزش، امیدواریم اعتبارات مورد نیاز آن از طریق دولت و منابع استانی تأمین شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که سالن شش هزار نفری کرج را تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسانیم ولی اگر این اتفاق نیفتاد به طور قطع تا تیرماه سال آینده این سالن راه‌اندازی می‌شود.

وی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر 10 تا 12 پروژه نیمه‌کاره مثل همین سالن در شهرهایی مانند سنندج، بجنورد، زاهدان و ساری در حال ساخت است که برخی از آنها از 10 تا 12 سال پیش تکمیل نشده‌اند.

وی ادامه داد: همه تلاش ما این است که تمام این پروژه‌های نیمه‌کاره را تا اتمام دولت دوازدهم به پایان برسانیم تا شهرستان‌ها نیز بتوانند میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی را به عهده بگیرند.

این مسئول اظهار کرد: این اقدمات با هدف تمرکززادیی از برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌های پایتخت صورت گرفته چون بقیه استان‌ها نیز مثل تهران باید شرایط برگزاری مسابقات مختلف را داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به ورزشکارپرور بودن البرز اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از ورزشکاران البرزی تاکنون در مسابقات ملی و جهانی خوش درخشیده‌اند به همین دلیل باید نگاه ویژه ای برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این استان داشته باشیم.

سلطانی فر همچنین در مراسم افتتاح استخر چند منظوره در رجایی‌شهر کرج اظهار کرد: بعد از  انقلاب شاهد توسعه شش برابری فضاهای ورزشی کشور بوده‌ایم.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح، شهرداری‌ها و آموزش و پرورش نقش بسزایی در توسعه فضاهای ورزشی کشور در این چهاردهه داشته‌اند.

سلطانی‌فر توضیح داد: باید با مدیریت و تعامل بیشتر بین دستگاهی زمینه هم افزایی برای توسعه فضاهای ورزشی کشور را فراهم کنیم.

  این مسئول در ادامه با تأکید بر ضرورت حمایت بخش خصوصی برای توسعه فضاهای ورزشی کشور ابراز کرد: بدون شک با اعتبارات محدود بخش دولتی نمی‌توان اهداف پیش بینی شده خود برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف را محقق سازد به همین دلیل از بخش خصوصی درخواست می‌شود همچون گذشته نسبت به تعریف و اجرای پروژه‌های ورزشی اقدام کند.

سلطانی‌فر اضافه کرد: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۵۰۰ باشگاه ورزشی بخش خصوصی در کشور فعالیت دارند که نیمی از این تعداد  باشگاه بدنسازی هستند.

وزیر ورزش گفت: بدون شک سیاست دولت حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش است تا کمبودهای این حوزه به سرعت رفع شود.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری ورزشی از لحاظ اقتصادی ضریب بازگشت مناسبی دارد؛ گفت: سرمایه گذاری در حوزه ورزش در کمتر از سه سال نتیجه می‌دهد و بازگشت سرمایه محقق می‌شود.


انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha