• سه‌شنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 96091407743
  • منبع : جمعیت هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت روز جهانی داوطلب:

داوطلب جمعیت هلال احمر، آفریننده عالی‌ترین اقدام‌های بشری است

داوطلب جمعیت هلال احمر، آفریننده عالی‌ترین اقدام‌های بشری است

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی داوطلب آورده است: در این اقیانوس عظیم عشق و مهربانی، گوهری کم‌نظیر به نام «داوطلب جمعیت هلال احمر» می‌درخشد که خالق لحظات ماندگار و آفریننده عالی‌ترین اقدام‌های بشری است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر دکتر علی اصغر پیوندی با انتشار پیامی روز جهانی داوطلب را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: «فرا رسیدن روز جهانی داوطلب را به تمامی داوطلبان عزیز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون خدمت به مردم را برای همه شما از پروردگار رحمان و رحیم خواستارم.

پیشقدمی در امور خداپسندانه و بشردوستانه، نام ایران و ایرانی را در سراسر عالم به عالی‌ترین صفات انسانی آراسته است و بی‌تردید ایرانیان، اعم از مسلمان و اقلیت‌های دینی، در زمره نامداران عرصه نوعدوستی و دستگیری از اُفتادگان هستند اما در این اقیانوس عظیم عشق و مهربانی، گوهری کم‌نظیر به نام «داوطلب جمعیت هلال احمر» می‌درخشد که خالق لحظات ماندگار و آفریننده عالی‌ترین اقدام‌های بشری است.

در التهاب سخت حوادث که پس از حضرت باری تعالی، امید حادثه‌دیدگان به همنوعان است، این دستان پرتوان شما داوطلبان جمعیت هلال احمر است که بی‌توقع از ‌مزد و بی‌منت، گره از مشکلات همنوعان می‌گشاید و دلگرمی را به قلب‌های مصیبت‌دیده هدیه می‌دهد.

در ایام مبارک ولادت رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله ) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) که سیره نبوی و اهل بیت (علیهم السلام) را در خصوص همدردی با بینوایان، دستگیری از ضعیفان و آرام کردن مصیبت‌دیدگان به همه ما یادآوری می‌کند، موفقیت و بهروزی یکایک داوطلبان ارجمند جمعیت هلال احمر را از پروردگار متعال مسئلت دارم و در مقابل مسئولیت‌پذیری و بزرگ‌منشی همه شما بزرگواران تعظیم می‌کنم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha