• شنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96091105653
  • منبع : نمایندگی البرز

وزیر اطلاعات:

تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت‌ها می‌شود

تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت‌ها می‌شود

وزیر اطلاعات، با اعلام اینکه تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت‌ها می‌شود، تصریح کرد: مسئولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی در جلسه  شورای اداری استان البرز ، گفت: با لطف خداوند، هدایت‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی دستگاه‌های مختلف نظام، خلافت خودخوانده داعش و مسائل بزرگ را پشت سر گذاشتیم اما دشمنان همچنان اسلحه خود را کنار نگذاشته‌اند و درصدد تلاش برای ایجاد سرپل‌هایی در کشورهای دیگر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در این مسیر نباید دچار غفلت شد.
وی در ادامه به زادروز ولادت حضرت رسول اکرام (ص) اشاره کرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) عقل کامل عالم خلقت هستند و بن بست شکن و همیشه پیروز میدان‌های نبرد و اراده جهان اسلام بودند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیامبر کمتر از ربع قرن در سرزمین برهوت و در میان قبائل متفرق امت وسط را تشکیل داد و در کمترین زمان ابرقدرت‌های جهان را مقهور ساخت افزود: اکنون فرصتی است که از لحاظ فکری، نرم افزاری و سخت افزاری در جهت دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت گام برداریم.
وی به فرارسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: تنازع و مشاجره باعث زمین گیر شدن امت‌ها می‌شود و مسئولان و مردم باید همگرایانه در زمینه پیشبرد امور فعالیت کنند.
این مسئول ادامه داد: نگاه به مسئولیت و امکانات مادی امتحانی الهی است و باید به این مسائل به عنوان ابزار خدمت رسانی نگریسته شود و خدمت به مردم را نعمتی از سوی پروردگار دانست و شکر این نعمت را بجا آورد.
علوی با بیان اینکه حکومت باید برای همه عدالت و خدمت رسانی بی منت داشته باشد و با خوش اخلاقی رضایت ارباب رجوع را بدست آورد افزود: در فرهنگ اسلام و قرآن همه چیز در محوریت مردم است؛ امروز نیز خاستگاه نظام جمهوری اسلامی ایران مردم‌اند و همه مسئولان به برکت رشادت‌ها و حضور در صحنه آنان، خدمتگزار مردم هستیم.
وزیر اطلاعات در ادامه مسائل تهران و البرز را به هم گره خورده عنوان و اعلام کرد: مسائل مسائل تهران بدون پیوست امنیتی با البرز امکان پذیر نیست.
علوی با بیان اینکه دشمنان درصدد به چالش کشاندن امنیت کشور هستند و نیروهای امنیتی و شورای تامین باید با هوشیاری کامل نقاط کور را شناسایی کنند تا جلوی اقدامات دشمن گرفته شود اظهار کرد: در شرایطی که متزلزل‌ترین شرایط امنیتی را در منطقه شاهد هستیم در ایران اسلامی به کرات شاهد ضربه خوردن تیم‌های تروریستی  بوده و بیش از 120 تیم تروریستی منهدم شدند.
وی تصریح کرد: این دستاوردها با تلاش دستگاه‌های مختلف و همدلی و هم افزایی میان آنها به دست آمده است و سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش بی بدیل خود را ایفا کرده اند.
علوی از  حساسیت‌ها و تنوع قومی و مذهبی در  البرز  گفت افزود: مدیران استان باید از این ظرفیت‌ها بخوبی استفاده کنند.
وزیر اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان در هر استانی منشا خیر و برکت بوده و مسئولان قدردان زحمات بوده‌اند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۹-۱۱ ۱۷:۵۲

مردم مدیونید فکر کنید که دزدی واختلاس وریا و دروغگویی وحرومخوری باعث زمین گیر شدن میشه!اونیکه ایشون گفتن علت زمینگیر شدن نظامهاست که سردزدی ازمردم به جون هم میفتید.