• سه‌شنبه / ۲۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96072514070
  • خبرنگار : 90110

تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی بعد از قهرمانی در آسیا چه می‌کند؟

تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی بعد از قهرمانی در آسیا چه می‌کند؟

سرمربی تیم فوتبال دانش‌آموزی می‌گوید بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا در شیراز، همه بازیکنان و کادر فنی از هم جدا شدند و فعلا برنامه‌ای از سوی فدراسیون دانش‌آموزی برای تشکیل دوباره تیم اعلام نشده است.

داود عنبرستانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت تیم ملی دانش‌آموزی اظهار کرد: مسابقه‌های قهرمانی آسیا هر سال برگزار می‌شود و سال آینده هندوستان میزبان این مسابقه‌ها است. تعدادی از بازیکنان ما به خاطر شرایط سنی و یا اینکه به دانشگاه راه پیدا کرده‌اند، نمی‌توانند در رقابت‌های سال آینده حضور داشته باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای شرکت در این  رقابت‌ها وجود دارد یا خیر، توضیح داد: بعد از پایان بازی‌ها در شیراز، همه بازیکنان و کادر فنی از هم جدا شدند و فعلاً برنامه‌ای برای تشکیل مجدد تیم دانش آموزی و برگزاری اردو به ما اعلام نشده است. البته من زمان زیادی مربی تیم‌های پایه بوده‌ام و 15 سال است که به مسابقه‌های دانش‌آموزی می‌روم و تقریباً شاکله فوتبال دانش‌آموزی کشور را می‌شناسم ولی اینکه بخواهیم برای مسابقه‌های سال آینده استعدادیابی بگذاریم و نفرات اولیه تیم را مشخص کنیم، در حال حاضر این کار صورت نگرفته است.

عنبرستانی افزود: به دلیل اینکه در مهرماه به خاطر شروع مدارس، کمی کارها و برنامه‌ها سنگین است، احتمالا فدراسیون ورزش دانش‌آموزی بعد از مهرماه جلساتی برگزار می‌کند و در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد کرد.. صائبی، سرپرست فدراسیون هم پیش از این از تشکیل اردو برای این تیم خبر داده بود و از فدراسیون فوتبال هم درخواست مساعدت کرد.


عنبرستانی با بیان اینکه این تیم زیر نظر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی فعالیت می‌کند درباره هدف از تشکیل تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی بیان کرد: انگیزه دادن به دانش‌آموزان و معلم‌های ورزش از اهداف تشکیل این تیم است. تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان یک دایره‌ای است که ورود به این دایره به سادگی امکان‌پذیر نیست. این طرح بسیار خوبی است که مربیان جوان و دانش‌آموزان بتوانند توانایی‌های خودشان را اثبات کنند والبته این دانش‌آموزان می‌توانند پشتوانه‌ای برای تیم‌های پایه و بزرگسالان باشند.


وی خاطرنشان کرد: نخودکار و میرحسینی دو تن از بازیکنان ما بودند که بعد از رقابت‌های امسال به دلیل عملکرد خوبی که داشتند به تیم ملی جوانان دعوت شدند. خیلی از بازیکنان دیگر ما نیز می‌توانند به تیم ملی نوجوانان و جوانان کمک کنند.


وی درباره زمان برگزاری مسابقه‌های فوتبال دانش‌آموزی قهرمانی آسیا گفت: این رقابت‌ها در زمان مشخصی برگزار نمی‌شود و هر کشوری بنا به آب و هوا و موقعیتش زمان خاصی را برای این مسابقه‌ها در نظر می‌گیرد. دوره پیش این مسابقه‌ها به میزبانی کره و در خردادماه برگزار شد و با توجه به اینکه با امتحانات دانش‌آموزان همراه بود، تیم ایران شرکت نکرد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال دانش‌آموزی توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا که امسال به میزبانی شیراز برگزار شد به مقام قهرمانی برسد.


 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha