به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل مرکز فناری اطلاعات و رسانههای دیجیتال، سید مرتضی موسویان از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال در تاریخ ۲۰ الی ۲۶ آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.
موسویان ضمن اعلام این خبر هدف اصلی برگزاری نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال را آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکتهای فعال با فعالیتهای صورت گرفته در حوزه رسانههای دیجیتال عنوان کرد و با اشاره به همزمانی برگزاری این نمایشگاه با هفته کتاب، گفت: در چند سال گذشته نقش و اهمیت رسانههای دیجیتال در میان مردم بیش از پیش شده است و این رسانهها در کنار رسانههای مکتوب وظیفه اطلاعرسانی صحیح و سریع به مردم را بر عهده دارند. به همین دلیل تقویت این رسانهها و آشنا کردن بیشتر مردم با آنها ضرورتی انکارناپذیر و از اهداف اصلی این نمایشگاه است.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: از دیگر بخشهای جنبی این نمایشگاه برگزاری کارگاههای ویژه برای فعالان این بخش و همچنین نشستهای تخصصی در مورد بخشهای مختلف نمایشگاه است. دو ماراتن تولید محتوا در بخش کسب و کارهای نوپا (استارت آپها) با حضور فعالان این بخش نیز از دیگر برنامههای یازدهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال است.
نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال در ٩ بخش پایگاههای اینترنتی، نرم افزارهای تلفن همراه، نشر دیجیتال، دانش دیجیتال، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، بازی و هنرهای دیجیتال، شبکههای اجتماعی، کسب و کارهای نوپا (استارتاپها) از ساعت ١٠ صبح الی ٢٠ برگزار میشود.
انتهای پیام
نظرات