• یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۱۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 96072312907
  • منبع : نمایندگی یزد

گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی یزد و یاسبرین مجارستان

گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی یزد و یاسبرین مجارستان

ایسنا/یزد شهردار یاسبرین با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر یزد، با اشاره به اقدامات موثر دو شهر یزد و یاسبرین گفت: زمینه روابط اقتصادی و سرمایه گذاری‌های متقابل فراهم می‌شود.

به گزارش ایسنا، «سابو تامش» با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد به خواهر خواندگی این شهر با یزد اشاره کرد و گفت: به عنوان شهردار مدت هفت سال است فعالیت دارم و با توجه به خواهر خواندگی با یزد که 22 سال از قرارداد آن می گذرد کارهایی صورت گرفته اما باید ما به آینده نگاه کنیم من از افکار جمع خوشحال هستم که به ما نزدیک است و انسجام در بین دوستان شورای شهر یزد بسیار موثر خواهد بود و آرزو می‌کنم که من و شهردار یزد گام های موثری برای دو شهر برداریم .

وی افزود: از حالا به بعد این صحبت‌ها را از روی کاغذ برداریم و عملی کنیم که طی صحبت‌هایی که شده می توانیم گروه‌هایی را معرفی کنیم و شهرداری و استانداری هم کمک کننده مسائل هستند و با موافقت‌هایی که قرار است در تهران صورت بگیرد زمینه سرمایه گذاری‌های متقابل فراهم خواهد شد و در اولین قدم برقراری پرواز مستقیم بین دو پایتخت است تا ضمن حضور توریست، همکاری های اقتصادی هم شکل بگیرد .

شهردار یاسبرین زمینه‌های همکاری را بسیار گسترده دانست و بیان کرد: باعث افتخار است که سفیر ایران در کشور ما یزدی است و این موضوع باعث تسریع در همکاری‌های دو شهر خواهد بود و خوشبختانه در شهر شما یه اتفاق فرهنگی خوبی هم صورت گرفت که دانشگاه یزد با دانشگاه های مجارستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

این مقام مسئول به حضور خود در دانشکده معماری یزد و در جمع دانشجویان اشاره کرد و ادامه داد: اینکه دانشجویان با این علاقه مندی در دانشکده حاضر هستند بسیار برای من خوشحال کننده بود و در آنجا بالغ بر سی دانشجو به دنبال طراحی برای نمادهایی از دو شهر یزد و یاس برین بودند و بنده امیدوارم دانشجویان و اساتید معماری شما سفری به مجارستان داشته باشند و این تعامل دانشگاهی با حضور دانشجویان ما در یزد هم شکل بگیرد .

شهردار یاسبرین با بیان این‌که روابط اقتصادی و فرهنگی می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد تصریح کرد: ما نوید می دهیم که هرچند در منطقه کوچکی قرار داریم اما با گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی با یزد اثرات مثبتی برای هر دو شهر فراهم کنیم .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha