• چهارشنبه / ۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96070503074
  • خبرنگار : 71506

پنهان‌کاری در اعلام شکست‌های تیم فوتبال دانشجویان

پنهان‌کاری در اعلام شکست‌های تیم فوتبال دانشجویان

فدراسیون ورزش دانشگاهی که نتایج قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان در رقابت های قهرمانی آسیا را به صورت ویژه منعکس کرد اما در مقابل شکست سنگین هفت بر صفر تیم فوتبال دانشجویان ایران مقابل ژاپن B در رقابت های قهرمانی آسیا را دو بر صفر اعلام کرد و باخت سنگین مقابل کره جنوبی B را نیز انعکاس نداد.

 به گزارش ایسنا، تیم فوتبال منتخب وزارت بهداشت که به نمایندگی از ایران در چهارمین دوره رقابت های دانشجویان آسیا در کره جنوبی اعزام شده بود، با یک برد، دو شکست و یک تساوی به عنوان هفتمی این دوره از رقابت ها بسنده کرد.  
این تیم که با نظارت فدراسیون ورزش های دانشگاهی به عنوان متولی حوزه قهرمانی ورزش دانشجویی کشور به عنوان نماینده ایران عازم این رقابت ها شده بود، در بازی نخست مقابل چین تایپه به تساوی دو بر دو رضایت داد اما در دومین بازی مقابل ژاپن B با شکست سنگین هفت بر صفر زمین بازی را ترک کرد و در سومین بازی نیز برابر کره جنوبی B نیز این بار با نتیجه چهار بر یک شکست خورد.  
تیم فوتبال دانشجویان ایران در چهارمین و آخرین بازی مرحله گروهی نیز مقابل فیلیپین چهار بر یک پیروز شد و با دو شکست، یک پیروزی و یک برد از صعود به دور بعد بازماند.  
 فدراسیون ورزش دانشگاهی طبق معمول پس از پیروزی تیم فوتبال دانشجویان مقابل چین تایپه در اولین بازی، نسبت به انعکاس خبر این برد و ارسال آن برای رسانه های گروهی اقدام کرد اما نکته عجیب و قابل تامل آنجایی است که پس از شکست سنگین هفت بر صفر این تیم مقابل تیم ژاپن B، نتیجه ارسالی برای خبرنگاران باخت دو  بر صفر ایران اعلام شد!
 همچنین خبر شکست چهار بر یک تیم ایران در بازی سوم مقابل تیم دوم کره جنوبی نیز نه تنها همانند بازی مقابل ژاپن در سایت فدراسیون منتشر نشد بلکه اینبار برای خبرنگاران نیز ارسال نشد تا بدین شکل شاهد پنهان کاری و اعلام نتیجه نادرست به رسانه ها و مردم باشیم.
اما همزمان با این رقابت ها،تیم فوتسال دانشجویان ایران با پیروزی مقابل تمامی حریفان در رقابت های قهرمانی آسیا بر سکوی نخست آسیا ایستاد و تمامی اخبار مربوط به پیروزی های این تیم با تصاویر مربوط به آن هم در سایت فدراسیون بصورت ویژه انعکاس داشت و هم اخبار آن پس از هر بازی در اختیار رسانه ها قرار می گرفت که تفاوت در نحوه اطلاع رسانی این دو رویداد برخلاف اخلاق حرفه ای در اطلاع رسانی به مردم است و امیدواریم دیگر شاهد چنین رفتاری از سوی هیچ فدراسیونی نباشیم.  
تیم فوتبال دانشجویان ایران در پایان این رقابت ها در جایگاه هفتم ایستاد در حالیکه در دوره پیش تیم اعزامی ایران به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسیده بود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha