به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این مراسم میهمانانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان و نمایندگان این شرکت حضور داشتند و طی آن از برترین های حوزه فروش تقدیر شد.
محمدعلی یوسفیزاده مدیرعامل آسیاتک در این رویداد به تشریح چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) پرداخت.
وی با بیان اینکه فرآیند ارزیابی زنجیره ارزش نمایندگان آسیاتک بر اساس الگوی AQA هر ساله انجام میپذیرد، ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات، تفکر بهبود مستمر در عملکرد، ارتقای ادبیات مدیریتی نمایندگان و وجود زبان مشترک بین ایشان و آسیاتک را از جمله اهدافی دانست که این جایزه دنبال میکند.
بر اساس اعلام آسیاتک، مدل طراحی شده جایزه کیفیت آسیاتک مدلی داینامیک بوده که بر اساس آن، کلیه فرآیندهای نمایندگان بر اساس استانداردهای روز دنیا ارزیابی میشود. بر اساس این مدل، بررسی معیارهای ثابت در کنار معیارهای متغیر سبب میشود تا انعطافپذیری لازم برای استفاده گروه های مختلف نمایندگان و اعضای زنجیره تامین شرکت صورت پذیرد.
در پایان این مراسم شرکت صفر و یک پرداز تهران، حائز رتبه اول و موفق به دریافت گواهی نامه اشتهار یک ستاره شد و شرکتهای البرز ابتکار مبین از البرز، ارتباطات رایانه مصباح از فارس، ارتباطات نوین تیام نت از یزد و نمایندگی مهران خوش قلب به ترتیب حائز رتبه های دوم تا پنجم شدند؛ به نفرات دوم تا پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یابود جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.
آسیاتک اعلام کرد:این مجموعه به عنوان برترین شرکت حوزه ارتباطات ثابت کشور در ارزیابی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مفتخر است از تمام توان خود در راستای افزایش کیفی و کمی خدمات خود استفاده کند.
انتهای پیام
نظرات