به گزارش ایسنا، در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو در طول سال ۱۳۹۵، در گروه شرکتهای دارای بیش از ۱۰ نمایندگی مجاز، ۱۳ شرکت مورد ارزیابی قرار گرفتهاند.
در میان این شرکتها ایساکو مقام اول خدمات پس از فروش خودرو را کسب کرده است. پس از آن شرکت ایرتویا مقام دوم و سایپا یدک (پارس خودرو) مقام سوم را کسب کرده است.
شرکت اطلس خودرو نیز در رتبه چهارم خدمات پس از فروش خودرو و سایپا یدک (سایپا) در رتبه پنجم قرار گرفته است. شرکت مزدا یدک نیز رتبه ششم و کرمان موتور رتبه هفتم خدمات پس از فروش خودرو را کسب کرده است. شرکتهای رامک یدک در مقام رتبه هشتم، آسان موتور در رتبه نهم، مدیران خودرو در رتبه دهم، مدیا موتورز در رتبه یازدهم و آرین موتور پویا در رتبه دوازدهم قرار گرفته است.
شرکت نیرو خودرو آسیا نیز رتبه سیزدهم و آخر شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۵ را کسب کرده است.
اما در گروه شرکتهای دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش خودرو، شرکت نگین خودرو رتبه اول و گلرنگ موتور نیز رتبه آخر را کسب کرده است. در این گروه هشت شرکت مورد ارزیابی قرار گرفتهاند که نگین خودرو رتبه اول و معین موتور رتبه دوم را کسب کرده است. شرکت ستاره ایران نیز در رتبه سوم، پرشیا خودرو رتبه چهارم و آلفا موتور در رتبه پنجم خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۵ قرار گرفته است. افرا موتور نیز رتبه ششم، خودروسازی سینا رتبه هفتم و گلرنگ موتور رتبه هشتم و آخر ردهبندی شرکتهای خدمات پس از فروش خودروی دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی مجاز را کسب کرده است.
انتهای پیام
نظرات