• شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۶ / ۰۳:۲۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96033118457
  • منبع : نمایندگی مرکزی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد:

تلاش برای راه اندازی مجهزترین کلینیک پزشکی ورزشی/ وزنه‌برداری ایران پاک است

تلاش برای راه اندازی مجهزترین کلینیک پزشکی ورزشی/ وزنه‌برداری ایران پاک است

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: وزنه برداری ایران برخلاف مسائل مطرح شده در حوزه بین المللی این رشته، پاک است.

غلامرضا نوروزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی همواره تلاش کرده است بهترین خدمات را در حوزه پزشکی و درمان چه در بعد ورزش همگانی و چه در بعد ورزش قهرمانی به ورزشکاران ارائه کند.

وی ادامه داد: در همین راستا امسال برای اولین بار مدت زمان اعتبار کارت های بیمه ورزشی یکسال کامل شده است این موضوع شاید درآمد فدراسیون را کاهش دهد ولی به نفع ورزشکاران است. همچنین امسال تعرفه دریافت کارت را افزایش ندادیم و ورزشکاران با پرداخت همان ۱۵ هزار تومان می توانند تحت پوشش بیمه ورزشی قرار بگیرند و از خدمات آن استفاده کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: برخورداری از امکانات مجهز یکی از اولویت های اصلی فدراسیون است و به همین منظور تلاش می کنیم تا مجهزترین کلینیک پزشکی ورزشی کشور را در تهران افتتاح کنیم تا ورزشکاران سراسر کشور از آن استفاده کنند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: با حضور دکتر سلطانی فر در راس وزارت ورزش و جوانان این وزارتخانه آرامش خوبی را بدست آورده و امروز در مسیر اصلی خودش در حال حرکت است که امیدوارم با ادامه این روند در دولت دوازدهم شاهد رشد و شکوفایی بیش ار پیش ورزش کشور باشیم.

وی در خصوص مشکلات پیش آمده برای رشته وزنه‌برداری در سطح بین المللی و موضوع استفاده بیش از حد ورزشکاران این رشته از مواد نیروزا اظهار کرد: بر خلاف آنچه در سایر کشورها رخ می‌دهد در یکسال اخیر که بنده در فدراسیون هستم، چنین موضوعی در سطح ملی این رشته در ایران وجود نداشته و اگر موردی بوده در مسابقات باشگاهی رخ داده است و وزنه‌برداران کشورمان بصورت پاک و سبز مشغول تمرین و مسابقات هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha