به گزارش سرویس بازار ایسنا، حمید نوروزی قائممقام شرکت مدیا موتورز با بیان این مطلب که این گزارش که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تهیه شده و مربوط به سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۵ است، افزود: در این گزارش شرکت مدیا موتورز بر اساس شاخصهای مد نظر، از رشد ۴۱ امتیازی نسبت به سه ماهه سوم سال ۱۳۹۵ در میان عرضهکنندگان خودرو برخوردار است.
وی ادامه داد: خوشبختانه امروز با توجه به تلاش و برنامهریزیهایی که توسط مدیاموتورز صورت گرفت، شاهد این میزان رشد هستیم، به گونهای که افزایش ۴۱ امتیازی در رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش، بالاترین رقم افزایش در بین عرضهکنندگان خودرو به شمار میرود.
نوروزی بیان کرد: در گزارشهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شاخصها و معیارهای مختلفی همچون کیفیت سرویس ادواری، کیفیت تعمیرات ارائه شده، هزینه پرداختی برای خدمات، مدت زمان صرف شده برای پذیرش، مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو و تأمین به موقع قطعات مد نظر قرار میگیرد.
قائم مقام شرکت مدیا موتورز افزود: مدیا موتورز بر اساس استراتژی بلندمدت خود و همچنین در راستای خدمترسانی هرچه بیشتر به خانواده بزرگ این مجموعه و افزایش رضایتمندی مشتریان در راستای توسعه فعالیتها گام بر میدارد.
پیش از این نیز بر اساس گزارش و ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت مدیا موتورز در شرایط "انطباق زیاد" با الزامات قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان خودرو در حوزه خدمات پس از فروش قرار داشت.
انتهای پیام
نظرات