• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 96032715431
  • منبع : نمایندگی کرمان

دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در استان کرمان

دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در استان کرمان

ایسنا/کرمان جانشین انتظامی استان کرمان از کشف بیش از 400 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ ناصر فرشید گفت: در راستای تلاش مضاعف ماموران انتظامی استان کرمان در مبارزه با توزیع و حمل مواد مخدر و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی ،ماموران انتظامی استان موفق شدند در 24 ساعت گذشته  با شناسایی محورهای تردد قاچاقچیان طی سه عملیات موفقیت آمیز بیش از400 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و در این راستا سه قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی افزود: روزگذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"نرماشیر"در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، هنگام بازرسی خودروهای عبوری در محوراصلی شهرستان به یک دستگاه کامیون کشنده تریلرکه ازسمت زاهدان به شمال کشور درحرکت بود مشکوک و خودرو را جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان کرمان بیان کرد: ماموران در بازرسی فنی از تریلر 321کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در داخل بار نئوپان خودرو جاساز شده بود،کشف کردند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان" بم" با برپایی ایستگاه بازرسی موقت در محور"بم -کرمان" به یک دستگاه خودرو سواری مظنون و آنرا به توقفگاه منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان کرمان افزود: در بازرسی از خودرو  17 کیلوگرم هروئین از جاساز درون بدنه خودرو کشف شد.

فرشید در تشریح عملیات دیگر بیان کرد: ماموران  انتظامی بخش"گلباف"شهرستان کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی این بخش در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در محور "گلباف-جوشان" به یک دستگاه خودرو سواری هیوندا"آونته"مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند. مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند 114 کیلوگرم تریاک را که به صورت ماهرانه ای در بدنه خودرو جاساز شده بود کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری سه متهم در رابطه با این کشفیات گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی استان کرمان در پایان اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت،ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و از شهروندان خواست جهت ایجاد امنیت پایدار در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha