• چهارشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۸:۰۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 96022717348
  • منبع : دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی:

حضور پرشور مردم در انتخابات نشان قوت نظام اسلامی است

حضور پرشور مردم در انتخابات نشان قوت نظام اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در نشست شورای دانشگاه آزاد مازندران تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو، نشان قوت نظام اسلامی و انقلاب است و در این راستا از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دعوت به مشارکت فعال می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای استان مازندران، ضمن تجلیل از همه بزرگانی که برای تأسیس و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی طی این سالها تلاش کرده‌اند، اظهار داشت: علاوه بر مقام معظم رهبری، مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با عشق و علاقه برای این دانشگاه وقت گذاشت و موجب پیشرفت و توسعه آن شد.

دکتر نوریان همچنین با قدردانی از روسای گذشته دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: دکتر جاسبی، دکتر دانشجو و دکتر میرزاده در دوران مسئولیتشان در دانشگاه آزاد اسلامی زحمات بسیاری کشیده‌اند که لازم است خدمات آنان را ارج نهیم.

 هر واحد دانشگاهی باید به عنوان یک قطب علمی سازماندهی شود

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید با آینده‌نگری و تدوین یک برنامه جامع بتوانند برای ٢٠ سال آینده کشور برنامه‌ریزی کنند، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید به عنوان یک برند مطرح شود و هر واحد دانشگاهی باید به عنوان یک قطب علمی سازماندهی شود.

دکتر نوریان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان این توانایی و پتانسیل را دارد که مانع از خروج جوانان علاقه‌مند به تحصیلات عالیه به خارج از کشور شود، تصریح کرد: شایسته نیست که جوانان کشور ما با وجود امکانات کافی و اساتید متخصص و مجرب برای ادامه تحصیل به کشورهای آسیای میانه بروند.

ضرورت نهادینه شدن فرهنگ دینی در دانشگاه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل اعتقادی و اخلاقی و فرهنگی و شفاف سازی در امور مالی ،خاطر نشان کرد: فرهنگ دینی اسلامی در همه سطوح دانشگاه باید نهادینه شود و ما از هر اقدامی که در جهت حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به سمت اخلاق‌مداری دینی صورت گیرد، حمایت خواهیم کرد.

وی همچنین بر تعامل و همکاری سازنده و نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی با شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارتین علوم و بهداشت جهت ایجاد یکپارچگی و همسویی در فعالیت های هماهنگ برای انجام اقدامات موردنیاز در جهت همراهی و همگامی با قوانین و مقررات مصوب تاکید کرد.

نگاه ویژه مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی، فرصت تاریخی برای پیشرفت است

نوریان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، نهاد علمی انقلاب و از دستاوردهای آن است، تصریح کرد : خدا را شاکریم که با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به این دانشگاه بزرگ و اثرگذار در جامعه ، فرصت تاریخی برای پیشرفت و تعالی کیفی بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی بوجود آمده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی ضمن تاکید بر توسعه و نهادینه کردن برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی، ادامه داد: باید منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد علمی انقلاب در همه عرصه ها محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha