• پنجشنبه / ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 96021408600
  • منبع : نمایندگی قزوین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین:

برای عدم خاموشی در پیک ۲۰۰ ساعته تابستان نیازمند مشارکت مردم هستیم

برای عدم خاموشی در پیک ۲۰۰ ساعته تابستان نیازمند مشارکت مردم هستیم

ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: ظرفیت نیروگاه‌های موجود محدود است و در بازه ۲۰۰ ساعته تابستان دچار کمبود انرژی می‌شویم لذا همکاری و مشارکت مشترکین را برای عدم خاموشی نیازمندیم.

به گزارش ایسنا، همایش مدیریت مصرف برق ویژه صنایع با حضور علیرضا احمدی‌یزدی معاون مدیریت مصرف شرکت توانیر کشور و مشترکین برتر صنعتی استان صبح امروز در سالن اجتماعات اداره برق قزوین برگزار شد.


سعیدبهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این همایش خبر داد: برق مصرفی در بخش صنعتی استان قزوین با افزایش ۱۱ درصدی در سال گذشته روبرو بود.

وی با اشاره یه اینکه این افزایش نشان از افزایش تولید و رونق بخش صنعتی در استان دارد، تصریح کرد: ظرفیت نیروگاه‌های موجود محدود است و در بازه ۲۰۰ ساعته تابستان که دمای هوا افزایش می‌یابد، دچار کمبود انرژی می‌شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ادامه داد: تاکنون وضعیت مدیریت شده و خاموشی در بخش صنعت استان داده نشده است، اما ادامه این مسیر نیازمند توجه و همکاری بیشتر مشترکین بخش‌های مختلف است.

این مسئول با بیان اینکه تسهیلات ویژه‌ای برای مشترکینی که با این شرکت همکاری داشته باشند، در نظر گرفته شده است، گفت: عبور از پیک حساس تابستان که استفاده از انرژی برق افزایش بسیاری دارد و معمولاً با کمبود مواجه می شویم و باید فرهنگ‌سازی لازم برای مشترکین بخش‌های مختلف انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یادآورشد: امروز انرژی برق در زندگی مردم دارای اهمیت بسیار است و در بخش‌های مختلف زندگی آن‌ها جاریست لذا باید در مصرف آن صرفه‌جویی شود تا دچار خاموشی نشویم.

چگینی در پایان با اشاره به صنعتی بودن استان قزوین خاطرنشان کرد: مشترکین بخش صنعتی باید به کمک توانیر بیاید تا افتخار عدم خاموشی بار دیگر تکرار شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از ۱۵ مشترک فعال بخش صنعتی استان که بیشترین همکاری را با شرکت برق استان داشتند، تقدیر شد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha