احسان ارغوانی در گفتوگو با ایسنا درباره تولید برنامه «بوی عیدی» گفت: با توجه به تجربه برنامهسازی که در طول سالهای اخیر کسب کردهام، علاقهمند بودم با یک برنامه جدید میزبان مردم در ایام نوروز شوم و به همین دلیل هم سعی کردم از یک فضای جدید برای تولید برنامه بهرهمند شوم.
او با بیان اینکه تولید و پخش برنامه زنده دشواریهایی خودش را دارد، ادامه داد: همه بخشهای برنامه «بوی عیدی» زنده بود و هیچ چیز از قبل تولید نشده بود. در این راستا برای اولین بار مسابقه زنده میان مهمانان برنامه برگزار شد؛ این در حالی است که تا به حال چنین تجربهای نداشتیم و همیشه مسابقات تولیدی از آنتن تلویزیون پخش میشد. خوشبختانه برنامه «بوی عیدی» با وجود ریسکهای بسیار زیادی که کرد، با اقبال مردم مواجه شد.
ارغوانی با اشاره به مسابقه «جنگا» که با پخش ترانههای قدیمی سریالها و حدس زدن نام خواننده و سریال همراه بود، گفت: علاقهمند بودم مسابقاتی که بین مهمانان برگزار میکنیم، رنگ و بوی ایرانی داشته باشد؛ به همین دلیل مسابقات نوستالژیک و ایرانی انتخاب کردیم. در این راستا با توجه به اینکه ترانههای سریالها برای مردم خاطرهانگیز و از طرفی هم با چالشهایی همراه است، این مسابقه را انتخاب کردیم.
این تهیهکننده برنامه «بوی عیدی» را تعاملی دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه برنامه خیلی دیده شد و مردم هر شب بیشتر از شبهای قبل به مهمانان حاضر در برنامه رأی دادند، حتی طرفداران مهمانان در فضای مجازی مردم را تشویق میکنند تا به مهمانی که میخواهند رأی بدهند. به طور کلی همیشه علاقهمند هستم مردم به نوعی در برنامههایی که میسازم مشارکت داشته باشند. چراکه وقتی مخاطب بداند خودش در برنامه سهیم است، با علاقه بیشتری آن را دنبال میکنند.
ارغوانی به اهداف تولید برنامه «بوی عیدی» اشاره و اظهار کرد: هدف اصلی ما این بود که بتوانیم یک برنامه مفرح همراه با هیجان و شادی برای مردم در ایام نوروز تولید کنیم.
او در پایان درباره برنامههای جدیدی که برای تلویزیون دارد، گفت: در تدارک ساخت سری جدید «امروزیها» برای تابستان و ویژهبرنامه ماه رمضان هستم. همچنین سه شب برنامه برای مبعث هم خواهیم داشت.
انتهای پیام
نظرات