• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95102817825
  • منبع : نمایندگی مرکزی

کسایی‌پور: وارد بحران شده‌ایم/ بازیکنان به احترام تماشاگران بازی کردند

کسایی‌پور: وارد بحران شده‌ایم/ بازیکنان به احترام تماشاگران بازی کردند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک گفت: نزدیک به یک ماه است که تمرین درست و باکیفیتی نداشته‌ایم.

محمد کسایی پور در گفتگو با ایسنا، منطقه مرکزی، بیان کرد: در تمام این چند ماه که بازیکنان مبلغی از قراردادشان را دریافت نکرده بودند تلاش زیادی شد تا تیم با نظم و روحیه خوب در بهترین شرایط خود باقی بماند. هر چه زمان بیشتر می‌گذشت مشکلات بیشتر می‌شد و تقریبا دو ماه پیش بود که این مسائل را به طور شفاف با مسئولان باشگاه در میان گذاشتم و از آنها خواهش کردم هر چه سریعتر راهکاری برای این موضوع پیدا کنند.

وی اظهار کرد: عدم پرداخت کامل مطالبات فصل پیش، عدم پرداخت حتی یک ریال از قرارداد این فصل بازیکنان، عدم ارائه قرارداد داخلی با بازیکنان و ... از جمله مهم ترین مشکلات تیم بود.

کسایی پور تصریح کرد: البته مدیر عامل و هیات مدیره پیگیر حل این مسائل بودند ولی هر هفته و هر روز فقط قول داده می شد و اتفاق خاصی رخ نمی داد. با وعده هم کاری پیش نخواهد رفت و مشکلی حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: یکشنبه هفته پیش جلسه ای با بازیکنان و اعضای تیم برگزار کردیم و شرایط را به طور کامل برای آنها توصیح دادیم و با توجه به قول هایی که باز هم داده شد بازیکنان با هم قرار گذاشتند که اگر مشکلات برطرف نشد دیگر در زمین حاضر نشوند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک افزود: بدلیل همین مشکلات مالی نزدیک به یک ماه است که تمرین درستی نداشته ایم و بازیکنان با مشکلات بسیاری روبرو هستند و حالا تمام این مسائل تبدیل به یک بحران شده است، بحرانی که به درستی هم مدیریت نشد و سبب شد این روز تلخ رقم بخورد.

وی افزود: در بازی با شهرداری کاشان قرار نبود بازیکنان به سالن بیایند ولی به احترام هواداران به سالن آمدند تا آنها بدانند مشکل چیست و باز هم به حرمت تماشاگران وارد زمین شدند. در نیمه اول تیم اصلا در شرایط خوبی نبود ولی در نیمه دوم بهتر کار کردیم اما  دیگر اختلاف خیلی زیاد شده بود.

وی افزود: اگر بازیکنان در این چند ماه هم با قدرت بازی می کردند یکی از دلایل اصلی تلاش آنها همین مردم و هواداران بودند که در این چند سال خاطرات بسیار خوبی را با یکدیگر دارند.

کسایی پور تصریح کرد: نه فقط سرمربی بلکه باید همه از جمله باشگاه، هواداران و رسانه ها کمک کنند تا دست به دست هم دهیم و تیم را به شرایط خوب خود باز گردانیم چرا که معتقدم این تیم با این پشتوانه توانایی ایستادن بر روی سکو را دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha