• یکشنبه / ۱۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 95101911789
  • منبع : نمایندگی ایلام

معارفه مسئولان جدید سازمان‌های بسیج اساتید و دانشجویی استان ایلام

معارفه مسئولان جدید سازمان‌های بسیج اساتید و دانشجویی استان ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اسلامی کردن دانشگاه‌ها مهمترین وظیفه بسیح دانشجویی و بسیج اساتید است.

به گزارش ایسنا، سردار «سید صادق حسینی» در مراسم تودیع و معارفه مسئولان جدید سازمان‌های بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان ایلام، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک ظرفیت عظیم با دانشگاه که مبدأ تحول در نظام بوده برای افزایش معنویت و فرهنگ سازی همکاری گسترده و ویژه‌ای دارد و در همین راستا از سازمان بسیج با ابلاغ دو سازمان دانشجویی و اساتید در بستر دانشگاه‌ها در جهت اثربخشی و افزایش معنویت در دانشگاه‌ها تلاش خواهد کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با تقدیر از همکاری روسای دانشگاهی استان، عنوان کرد: اسلامی کردن جامعه دانشگاهی با همراهی و ظرفیت دانشگاه‌ها مهمترین وظیفه این دو سازمان است.

حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان جدید معرفی شده برای این دو سازمان همچون گذشته این ارتباط و همکاری را با بدنه دانشگاهی داشته و روسای دانشگاه‌های نیز کما فی‌السابق بسیج را در امر برنامه‌ها یاری رسانند.

دکتر «محمد علی‌اکبری» رئیس دانشگاه ایلام نیز در این مراسم گفت: بسیج و دانشگاه از هم جدانشدنی بوده و در این چند ساله کارهای بزرگی با همکاری این دو قشر مهم و تأثیرگذار در ایلام برگزار شده که به عنوان موفقیتی کشوری برای هر دو دستگاه ثبت شده است.

وی اظهار کرد: این موفقیت‌ها نتیجه تلاش صادقانه، جهادی و صمیمانه در بدنه بسیج و دانشگاه است.

رئیس دانشگاه ایلام با تقدیر از روسای قبلی این دو سازمان، تصریح کرد: امید است با همراهی مدیران جدید که از دوستان دانشگاهی هم هستند با حفظ میراث قبلی این دو سازمان با روحیه بسیجی و جهادی موفقیت‌های بزرگتری را کسب کنیم.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات «محمد ملکی» رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی و «احمد اورنگ» رئیس سازمان بسیج اساتید به ترتیب آقایان «محمود علیپور» و «محمد ملکی» به عنوان مسئولان این دو سازمان معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha