• چهارشنبه / ۸ دی ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 95100805088
  • منبع : نمایندگی خوزستان

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد:

بصیرت‌افزایی، دستاورد حماسه نهم دی ماه

بصیرت‌افزایی، دستاورد حماسه نهم دی ماه

ایسنا/خوزستان امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه حماسه نهم دی‌ماه را باید در شمار روزهایی همچون 22 بهمن‌ماه به حساب آورد، گفت: این روز درس بصیرت‌افزایی را به ملت ایران آموخت.

آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با  خبرنگار ایسنا، در خصوص روز تاریخی که ملت ایران در نهم دی‌ماه 1388 رقم زدند، اظهار کرد:‌ این روز و حماسه آن از ایام‌الله بزرگ انقلاب اسلامی است که باید آن را در شمار روزهایی همچون 22 بهمن، 12 بهمن، 15 خرداد و این قبیل به حساب آورد.

وی با بیان اینکه این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، افزود: ‌در سال 88، نظام اسلامی و ملت مسلمان ایران گرفتار فتنه پیچیده‌ای شدند که طی آن دشمنان داخلی و خارجی به همراه اربابان آن‌ها دست به دست هم داده بودند تا اساس انقلاب اسلامی ایران را دچار براندازی کنند و فتنه‌ای در حد جنگ تحمیلی به راه انداختند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: ‌به برکت شعور ملت مسلمان ایران و رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و همچنین جهل و نفهمی ضد انقلاب که در روز عاشورا خود را به‌عنوان جریانی منحوس، ضد ولایت، ضد دین و ضد خدا نشان دادند، صبر ملت مسلمان ایران پس از ماه‌ها تحمل و مسامحه، سرریز شد و آن حماسه تاریخی نهم دی‌ماه 88 را رقم زد.

وی با اشاره به دستاورد بزرگی که این حماسه برای ملت ایران داشت، تصریح کرد: ‌درس بصیرت‌افزایی، دستاوردی بود که این حماسه برای ملت ایران به همراه داشت. هر زمان که مردم ما دارای بصیرت لازم در طول تاریخ بودند، توطئه‌های دشمن را به‌خوبی تحلیل و به موقع خنثی کردند و پاسخ مناسبی به آن‌ها دادند.

حیدری خاطرنشان کرد: این حماسه همچنین وفاداری و نجابت ملت ایران را به تصویر کشید که چگونه سر بزنگاه طرفداری و حمایت خود را از انقلاب، ولایت فقیه و اهل بیت (ع) نشان دادند و صفات رذیله دشمنان اسلام و خباثت آن‌ها را به ثبت رساند. ‌این حماسه، خباثت اجانب و صهیونیست‌ها را که جنبش سبز را سرمایه خود می‌دانستند، بر همگان آشکار ساخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha