• سه‌شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95093018695
  • خبرنگار : 71062

آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه نشان ایثار و رسانه

آخرین مهلت ارسال آثار به جایزه نشان ایثار و رسانه

مسئول کارگروه طبقه‌بندی و جمع‌آوری آثار جایزه ایثار و رسانه،برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم ایثار و رسانه را از تیرماه سال 1394 اعلام کرد.

مصطفی حبیبی در گفت‌وگو با  ایسنا گفت: تاکنون 6000 دعوت‌نامه به رسانه‌های سراسر کشور ارسال شده که مبنای شناسایی رسانه‌ها را سایت جامع رسانه‌های کشور زیر نظر معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی قرار دادیم. بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات مهمترین نمایشگاهی بود که توانستیم به شکل جامع برگزاری مراسم ایثار و رسانه را اطلاع‌رسانی کنیم که در این خصوص موفق بوده‌ایم.

حبیبی اقدامات انجام گرفته برای برگزاری این مراسم را مفید توصیف کرده و ادامه داد: دعوت‌نامه‌های ارسالی به رسانه‌های استانی بیش از رسانه‌های سراسری بوده است. رسانه‌ها بیشتر در حوزه ایثار و شهادت آثار خود را ارسال کرده‌اند.

وی ادامه داد:ما بر این باور هستیم که در برگزاری مراسم ایثار و رسانه به فهم مشترکی از فداکاری و ازخودگذشتگی دست پیدا کنیم تا ابعاد مختلف ایثار اجتماعی مورد بازشناسی و مطالعه قرار گیردو مردم با این بخش از فداکاری آشنایی بیشتر پیدا کنند.

مسئول کارگروه طبقه‌بندی و جمع‌آوری آثار جایزه ایثار و رسانه با اعلام اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود از چهار طریق به دبیرخانه ارسال کنند، توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل پی‌دی‌اف یا عکس به کانال تلگرامی با شناسه @neshaneisar، صندوق پستی 1135-15745، ایمیل mediaresaneh@gmail.com و ثبت‌نام در سایت خانه ایثاربه دبیرخانه ارسال کنند. بهترین روش برای ارسال آثار نام‌نویسی در سایت است که از این طریق می‌توانیم بانک اطلاعات جامعی از شرکت کنندگان شناسنامه دقیق آثار را تهیه کنیم.

حبیبی اظهار کرد: رسانه‌ها به سبب کمیت در شاخص‌های داوری محدودیتی در ارسال آثار ندارند و اشخاص حقیقی فعال در مطبوعات می‌توانند حداکثر سه اثر را از بین آثار منتشره خود انتخاب و به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: آثار ارسالی باید حاوی لوگوی نشریه، تاریخ انتشار و نام صاحب اثر باشند. با توجه به مصوبه شورای سیاست‌گذاری در فاز اول جایزه رسانه‌هایی مدنظر خواهند بود که دارای مجوز لازم از هیأت نظارت بر مطبوعات کشور باشند.

مسئول کارگروه طبقه‌بندی و جمع‌آوری آثار جایزه ایثار و رسانه با اعلام اینکه مهلت ارسال آثار تا ده دی ماه است، ادامه داد: مهلت نشر آثار تا پایان آذرماه سال جاری بود و مهلت ارسال آثار تا ده دیماه تمدید شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند زمان بیشتری برای ارسال مطالب خود داشته باشند.

حبیبی در خصوص نحوه داوری بیان کرد: داوری آثار به این شکل است که نام رسانه و نام ‌شخص نویسنده حذف می‌شود و صرفا متن، عکس و کاریکاتوری که ارسال شده است در اختیار داوران قرار می‌گیرد. پس از داوری، کارگروه طبقه‌بندی و جمع‌آوری آثار، مرجع اعلام نتایج است که شرکت کننده‌گان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت آثار خود به دبیرخانه نخستین جایزه ایثار و رسانه مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha