• سه‌شنبه / ۱۶ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95091609120
  • منبع : نمایندگی خوزستان

سرمربی سینا صنعت ایذه: با تیم آماده‌ای به جام باشگاه‌های جهان می‌رویم

سرمربی سینا صنعت ایذه: با تیم آماده‌ای به جام باشگاه‌های جهان می‌رویم

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با مثبت برشمردن آمادگی تیمش برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، گفت:‌ مسابقات پیش‌رو بسیار سنگین است ولی تلاش ما قرار گرفتن روی سکو است.

ملک‌محمد بویری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص آمادگی تیمش پیش از حضور در جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان، اظهار کرد: ‌تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و کشتی‌گیران‌مان سرحال تمرین می‌کنند. تیم ما نسبت به سال گذشته که عنوان پنجم جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد، بهتر شده است.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ مسابقات پیش‌رو بسیار سنگین است، چرا که تیم‌های خوب و مدعی چون مجارستان،‌ ترکیه، ‌لهستان و ارمنستان که همگی جزو قدرت‌های دنیا هستند در آن شرکت می‌کنند و همین نیز کار ما را سخت می‌کند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت:‌ تیم ما آماده است و در تمام اوزان نیز از نفرات خوبی بهره می‌بریم. در اوزان 80 و 130 کیلوگرم نیز از دو کشتی‌گیر خارجی استفاده می‌کنیم که یکی از آن‌ها قهرمان اروپا و دیگری نفر اول جوانان جهان است.

وی افزود:‌ پاپی از مدعیان وزن 59 کیلوگرم دنیا، مردانی قهرمان جوانان آسیا، ارسلان نایب‌قهرمان جوانان جهان،‌ گرایی قهرمان آسیا، گرمسیری قهرمان جوانان آسیا، پشتام قهرمان ایران، عابدین‌زاده قهرمان جوانان جهان و بازی‌های آسیایی و عزیزی و حیدری از قهرمانان ایران، در ترکیب ما هستند که روحیه همگی این بازیکنان برای حضور در رقابت پیش‌رو خوب است.

بویری خاطرنشان‌کرد: تمام تلاش ما این است که روی سکو باشیم، البته بستگی دارد که به چه قرعه‌ای و چه نفراتی بخوریم. به هر حال 16 تیمی که در این مسابقات شرکت می‌کنند همگی می‌خواهند روی سکو باشند.

 وی در پایان گفت:‌ جا دارد از علی‌بابا احمدی، مدیرعامل باشگاه که دو سال متوالی تمام و کمال از ما حمایت می‌کند بدون آن‌که خودش از سوی کسی حمایت شود، قدردانی کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha