• یکشنبه / ۱۴ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95091407524
  • خبرنگار : 71552

فرامرز می‌آبادی: مگر می‌شود بدون قرارداد کارت مسابقه صادر شود؟

فرامرز می‌آبادی: مگر می‌شود بدون قرارداد کارت مسابقه صادر شود؟

دبیر فدراسیون هندبال می گوید که بازیکنان تیم هپکو با خواسته خود قراردادهایی با مبالغ خیلی ناچیز داشتند و نمی شود بدون داشتن قرارداد کارت های مسابقه برای حضور در لیگ برتر هندبال صادر شود.

تیم هپکو اراک از جمله تیم‌های باسابقه در لیگ برتر هندبال است، اما چندی پیش سرمربی این تیم بیان کرد که مشکلات اسپانسری این برطرف نشده و این تیم تنها در لیگ حضور داشته است و حتی قراردادی با بازیکنان بسته نشده و آنها از امکانات موثری هم برخوردار نیستند.

فرامرز می‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد صدور کارت مسابقه‌های تیم هپکو اراک بدون داشتن قرارداد گفت: مگر می‌شود بدون قرارداد کارت مسابقه‌ها صادر شود؟ منظور سرمربی این تیم این است که مبلغی دریافت نکرده‌اند. در حقیقت از صفر تا 50 هزار تومان در مبالغ آن‌ها نوشته شده بود و آنها قرارداد داشته اند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا در قوانین فدراسیون قرارداد با مبلغ صفر تومان درست است یا خیر گفت: خود بازیکنان این طور خواسته‌اند که پولی دریافت نکنند. مبالغ 10 یا پنج هزار تومان در قرارداد آن‌ها نوشته شده است که خواسته خود بازیکنان تیم بوده است. بازیکنان این تیم چند سالی است در کنار یکدیگر بازی می‌کنند و به این شرایط رضایت دارند!

دبیر فدراسیون هندبال در ادامه خاطرنشان کرد: منظور از اینکه قرارداد نداشته‌اند، این است که عددها خیلی اندک بود و بازیکنان خود به این قراردادها اصرار داشتند، اما امیدوارم شرایط برای این بازیکنان فراهم شود و قرارداد آن‌ها پرداخت شود.

وی در پاسخ به این پرسش که بالاترین سقف این قراردادها چقدر بوده است، تصریح کرد: اول اینکه تک تک آن قراردادها را کنترل نکردم و دوم اینکه مبالغ قراردادها، چه مبالغ بالا و چه مبالغ پایین محرمانه است.

می آبادی به زمان ریاستش در هیات هندبال استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در آن زمان مانع این کار بودم، چون می‌دانستم بازیکنان تحت فشار این کار را انجام می‌دهند اما این تیم یک تیم بومی است و آن‌ها در شرکت هپکو مشغول به کار هستند و سرمربی این تیم آقای رضایی این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده است. 

او ادامه داد: این شرایط یک تعهد اخلاقی دو جانبه است. مهدی موسوی اگر در تیم دیگری چه در داخل ایران و چه در خارج، حضور داشته باشد مبلغی خوبی دریافت می‌کند اما دلیل اینکه در این تیم مانده این است که شغلی دارد و زندگی در آنجا تشکیل داده است. به تیم هپکو باید این گونه نگاه کرد، اما ا میدواریم شرایط اقتصادی درست شود و بازیکنان پول خود را دریافت کنند.

می‌آبادی گفت: باید بپذیریم که مسئولان فدراسیون از اینکه بازیکنان مبالغ کم دریافت می‌کنند، ناراحتند چه برای تیم هایی که پولی دریافت نمی کنند و چه برای ملی‌پوشانی که 60 تا 70 میلیون تومان برای حضور در لیگ برتر دریافت می‌کنند.

سخنگوی فدراسیون هندبال در مورد شرایط تیم نیروی زمینی نیز گفت: قرارداد تیم نیروی زمینی با بازیکنانش نیز به همین گونه است. بازیکنان تقریبا هیچ پولی دریافت نمی‌کنند. سعید برخورداری دروازه‌بان ملی‌پوش  این تیم، اکنون در حین انجام خدمت وظیفه است و قطعا برای بازی در لیگ برتر پولی دریافت نمی‌کند.

دبیر فدراسیون هندبال معتقد است که هندبال را نباید با سایر رشته های توپی مقایسه کرد. او در این باره توضیح داد: معادلات و مسائل هندبال را با فوتبال و والیبال مقایسه نکنید. در فوتبال شرایط و اصول خاصی حاکم است. هرچند ما می‌خواهیم هندبال قانونمند شود اما مگر می‌شود بی‌توجه به اصول، شرایط و واقعیت‌ها حکم صادر کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha