• شنبه / ۱۳ آذر ۱۳۹۵ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95091306600
  • خبرنگار : 71552

حضور هندبالیست‌های هپکو اراک در لیگ بدون قرارداد!

حضور هندبالیست‌های هپکو اراک در لیگ بدون قرارداد!

سرمربی تیم هندبال هپکو اراک معتقد است این تیم می‌تواند در بازی‌های آینده نتیجه بهتری کسب کند و امیدوار است شرکت هپکو از این تیم حمایت کند تا مشکلات اسپانسرشان برطرف شود.

ایرج رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برگزاری لیگ برتر هندبال جاری اظهار کرد: لیگ سال جاری با حضور 10 تیم برگزار می‌شود. به نظر می رسد لیگ پویایی باشد و امیدوارم این روند ادامه یابد.

سرمربی تیم هپکو اراک در مورد شرایط این تیم گفت: با دلیل اینکه کار را دیر آغاز کردیم فرصت آماده‌سازی نداشتیم. با وجودی که بازی‌های اول و دوم خود را خوب پیش رفتیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. بازی سوم بازی خوبی بود و مطمئن باشید در بازی‌های آینده نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

او در ادامه خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم یکدست هستند و سال هاست در کنار یکدیگر بازی میکنند. در دو بازی اول بدشانس بودیم، مخصوصا در هفته دوم. در آن هفته می توانستیم یک امتیاز از تساوی بگیریم اما نشد. امیدوارم بازیکنانم در هفته‌های آتی بهتر بازی کنند.

رضایی می‌گوید مشکلات اسپانسری تیم هپکو برطرف نشده است و هنوز قراردادی با بازیکنان نوشته نشده است. او در این باره تصریح کرد: هنوز مشکلات ما با اسپانسر برطرف نشده و تنها توانسته‌ایم تا این لحظه در مسابقات حضور داشته باشیم. تا این لحظه نه قراردادی با بازیکنان بسته‌ایم و نه امکانات موثری در اختیار داریم. با وجودی که نسبت به سایر تیم‌ها کمترین امکانات را داریم اما خوشبختانه مجموعه تیم به گونه‌ای است که سال‌ها در کنار هم بوده اند و این موضوع سبب دلگرمی آن‌هاست. من امیدوارم اسپانسر تیم شرکت هپکو و استانداری و تمام ارگان‌ها بتوانند این تیم را حمایت کنند. لیاقت این تیم بیش از این‌هاست.

به گزارش ایسنا، تیم هپکو اراک از جمله تیم‌های باسابقه در لیگ برتر هندبال است. این تیم تا پایان هفته سوم لیگ برتر جاری توانسته است با دو باخت و یک برد و با دو امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ برتر هندبال قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha