• جمعه / ۱۴ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95081409590
  • خبرنگار : 71536

ماهینی و پورعلی گنجی اضافه شدند

تمرین تاکتیکی ملی پوشان در آزادی در حضور برادران پیروانی و علی کفاشیان

تمرین تاکتیکی ملی پوشان در آزادی در حضور برادران پیروانی و علی کفاشیان

پنجمین جلسه تمرینی تیم ملی با اضافه شدن ماهینی و پورعلی گنجی به جمع سایر بازیکنان پیگیری شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که از روز دوشنبه اردوی آماده سازی خود را برای دیدار با سوریه برگزار کرده است، امروز (جمعه) پنجمین جلسه تمرینی خود را از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

در این جلسه تمرینی حسین ماهینی به عنوان جانشین وریا غفوری و احسان حاج صفی که به دلیل مصدومیت و محرومیت نمی‌توانند ایران را در دیدار با سوریه همراهی کنند، به اردو دعوت شده بود و در تمرین حاضر شد.

همچنین مرتضی پورعلی گنجی که روز گذشته و پس از اتمام خود در باشگاه قطری‌اش به ایران آمده بود در تمرین امروز تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران حضور یافت.

رشید مظاهری و احسان حاج صفی از دو روز پیش اردوی تیم‌ ‌ملی را به دلیل بازی تیم‌های باشگاهی‌شان ترک کرده بود و فقط مظاهری توانست امروز خودش را به اردو برساند و احتمالا حاج صفی فردا به اردو اضافه خواهد شد.

وحید امیری، وریا غفوری، سعید آقایی و علیرضا بیرانوند که با مصدومیت مواجه شده‌اند به طور اختصاصی با مربیان تیم‌ ‌ملی تمرین کردند. از مهمانان ویژه‌ تمرین امروز می‌توان به امیر حسین پیروانی و علی کفاشیان اشاره کرد که کارلوس کی‌روش برای دقایقی با رییس سابق فدراسیون فوتبال به گفت‌وگو پرداخت و برخورد گرمی با او داشت.

تمرین امروز (جمعه) با شوخی بازیکنان در کنار زمین آغاز شد. قبل از ورود کارلوس کی‌روش بازیکنان بر سر زدن روپایی با هم کری داشتند که در این میان علیرضا حقیقی و آندرانیک تیموریان سر و صدای زیادی کرده بودند و به شوخی می پرداختند. پس از ورود مربیان به زمین بازیکنان دقایقی را با بازیکنان صحبت کردند و رسما تمرین بازیکنان آغاز شد.

بازیکنان در ابتدا به صورت دو به دو توپ را میانه خود ردوبدل می‌کردند و دستورات کادرفنی را اجرا کردند. سپس کارلوس کی‌روش موانعی را مقابل دروازه‌ها قرار داد و یکی از تاکتیک‌های تیم‌ ‌ملی یعنی سانتر از جناحین را به مدت نیم ساعت در دستور کار خود قرار دادند.

پس از این تمرین که با نکات فنی کارلوس کی‌روش همراه بود بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و با قرار دادن توپ در پشت محوطه جریمه  به سمت دروازه‌ها شوت زنی می‌کردند.

داریوش شجاعیان و رامین رضاییان با رشید مظاهری تمرین ضربات ایستگاهی انجام دادند که رضاییان موفقیت بیشتری نسبت به دروازه‌بان تیم‌ ‌ملی و شجاعیان داشت.

دروازه‌بانان تیم‌ ‌ملی نیز در ابتدا جدا از سایرین و به صورت اختصاصی با دن گاسپار به تمرین پرداختند و سپس به جمع تمرینات تاکتیکی تیم‌ ‌ملی پیوستند.

کارلوس کی‌روش ، سرمربی تیم‌ ‌ملی هم امروز با لباس یک دست قرمز در زمین حضور داشت.

تمرین تیم‌ ‌ملی فردا صبح هم برگزار می‌شود و پس از آن اردو تعطیل می‌شود تا بازیکنان روز یکشنبه را به استراحت بپردازند و از روز دوشنبه مجددا به اردوی باز می گردند و پس از یک روز تمرین روز سه شنبه ایران را به مقصد کوالالامپور مالزی ترک خواهند کرد تا ضمن انجام دیدار دوستانه با پاپوآ گینه نو مهیای دیدار با سوریه شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha