• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 95081209031
  • منبع : نمایندگی کرمان

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین:

هدف ما آگاه کردن مردم از جنایات اسرائیل است

هدف ما آگاه کردن مردم از جنایات اسرائیل است

دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: قصد داریم در رابطه با جنایات اسرائیل علیه فلسطین اطلاع‌رسانی انجام شود از این رو یکی از اهداف ما ایجاد جمعیت جهت آگاه کردن مردم است.

به گزارش خبرنگار ایسنا،  زهرا مصطفوی در نشست خبری اظهار کرد: دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در کرمان به عنوان دومین استان در ایران راه‌اندازی شده و هفت استان نیز برای ایجاد این دفتر اعلام آمادگی کرده‌اند.  باتوجه به این‌که قصد داریم اطلاع‌رسانی در رابطه با جنایات اسرائیل علیه فلسطین انجام شود، این دفتر انجام چنین اقداماتی را راحت‌تر می‌کند، بطور کلی مساله حمایت از فلسطین در این دفتر مطرح است و روش های حمایت بستگی به موقعیت جامعه و مسائل سیاسی دنیا دارد.
وی اظهار کرد: جمعیت یک سازمان مردم نهاد است که از ظرفیت‌های مردمی استفاده و در حوزه‌های کاری مختلفی همچون فرهنگی، حقوقی و سیاسی فعالیت می‌کند ولی اولویت ما در وهله اول نشر معارف فلسطین در ایران است. تا مدتی تمرکز جمعیت در تهران بود اما بحث ترویج و نشر معارف فلسطین و افشای جنایات اسرائیل مطرح شد و در این راستا بحث راه اندازی دفاتر در استان‌ها پیش آمد و لازم دیده شد در این‌جا هم در حوزه رسانه، جذب کمک‌های مردمی و ... اقدام شود.
وی ادامه داد: جمعیت همواره با افراد خارج از کشور پیرامون مساله فلسطین در ارتباط است و هرجا برنامه‌ای وجود دارد از سوی ما برای اطلاع‌رسانی هم اقدام می‌شود. هدف ما آگاه کردن مردم است و این‌که ملت فلسطین که از خانه خود دور شده‌اند روزی با اختیار خود زندگی عادی را اداره کنند.
دبیر جمعیت دفاع از ملت فلسطین با اشاره به این‌که «امام ذاتا ظلم ستیز بودند» گفت: ایشان از دیدن ظلم منقلب می‌شدند و به دلیل جنایات اسرائیل در فلسطین همواره هدف، حرف و تاکید ایشان بر آگاهی مردم از این جنایات و ریشه کنی این رژیم غاصب بود.
وی اظهار کرد: فعالیت‌های حمایتی ما در خارج از مرزهای ایران به اتحادیه بین‌المللی واگذار شده است که حتی بحث‌های مربوط به جنایات جنگی از طریق آن دنبال شود، به علاوه این اتحادیه اقدام به ایجاد خبرگزاری سه زبانه عربی، انگلیسی و فارسی به نام قدس کرده است که به طور تخصصی به جنایات رژیم صهیونیستی می‌پردازد.
وی گفت: جمعیت دفاع از ملت فلسطین بیشتر در ایران فعالیت می‌کند، ولی فعالیت اتحادیه به صورت بین‌المللی است، ضمن این‌که هر دو سال یکبار نشست‌های علمی در رابطه با فلسطین و مسائل مربوط به آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha