• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 95081208739
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌ جنوبی:

ابهت ایران در پرتو استکبارستیزی است

ابهت ایران در پرتو استکبارستیزی است

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: اسکتبارستیزی ملت ایران بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی بوده و مایه یأس دشمنان اسلام خواهد بود.

کاظم لطفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه اهمیت مبارزه با استکبار، اظهار کرد: معارف اسلامی و الهی یک خط‌ مشی را برای پیشرفت امت اسلامی ترسیم کرده که یکی از این مشی‌ها نرفتن زیر بار زور و ستم و قاعده "نفی سبیل" است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به اینکه مبارزه با جبهه‌های حق علیه باطل از آغاز خلقت آدم وجود داشته و دارد، تصریح کرد: این مبارزه در طول زمان‌های مختلف شدت و ضعف داشته است همچنین نماد جبهه‌ حق " انقلاب اسلامی" و جبهه باطل" آمریکا "است.

لطفیان با بیان اینکه آمریکا در طول نیم قرن اخیر ثابت کرد که به هیچ‌ عنوان  قابل اعتماد نیست، گفت: آمریکا به دنبال جنگ‌افزایی بوده و هست و کشورهایی که با آمریکا یکی شدند دیگر جای پیشرفت نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌هایی از این قبیل "13 آبان ماه" یک جنبش انقلابی علیه استبداد داخلی و استکبار جهانی به راه می‌افتد، افزود: در موضوع استکبارستیزی نباید از استبداد داخلی فراموش شود و باید به دنبال حفظ استقلال کشور، ارائه یک الگوی موفق و مومنانه درمیان جامعه اسلامی باشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: همچنین به دنبال خودباوری و اعتماد به نفس مردم و ارائه مدل صحیح اسلام ناب باشیم که برای همه این‌ها نیازمند مبارزه با استکبارستیزی هست.

سهل‌گیری در امر مبارزه یک ننگ ابدی بر روی پیشانی ملت خواهد بود

لطفیان در پاسخ به اینکه اگر نسبت به این مبارزه سهل‌گیری شود چه خواهد شد، تصریح کرد: با سهل‌گیری اعتماد خود را از دست خواهیم داد و تبدیل به یک کشور ضعیف و عقب افتاده می‌شویم و باید با نظر آن‌ها نقشه راه خود را پیگیری کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: استکبار در مدار مبارزه خود جدی‌تر شده لذا ما نیز با یک جدیت بیشتری باید مبارزه را ادامه دهیم زیرا نقشه‌های آن‌ها در بحث نفوذ و تحریم‌ها بیشتر شده و باید راه نفوذ را ببندیم و در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کنیم.

لطفیان، با اشاره به ترفندهای جدید استکبار برای فریب ملت‌ها، بیان کرد: اولین کار استکبار افزایش ایجاد  تفرقه‌افکنی در بین مردم بوده که سرمایه‌های داخلی و کشورها را غارت و زیر ساخت‌ها کشورها را نابود می‌کنند و در ادامه صحنه‌گردان کارهای سیاسی، عقیدتی و اقتصادی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی بوده که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha