• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 95081208995
  • منبع : نمایندگی همدان

13 آبان‌ماه؛ الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه با استکبار

ایسنا/همدان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: 13 آبان صرفاً چند رویداد تاریخی نیست بلکه نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و سیلی جوانان قدرتمند و با ایمان متکی بر قدرت الهی و پیرو رهبر الهی بر هیمنه پوشالی استکبار و الگویی عملیاتی و جهانی در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین داود عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: آمریکا کماکان محور شرارت و جنایت و رأس استکبار است و 13 آبان امسال روز بزرگ فریاد رسای "مرگ بر آمریکا" خواهد بود.

وی اظهار کرد: با ادامه رفتار و ادبیات زشت، اهانت‌آمیز و زورگویانه دولتمردان آمریکا در مواجهه با سایر کشورهای مستقل، آزادی‌خواه، عدالت‌طلب و مسلمان به ویژه ملت بزرگ و صلح‌طلب ایران اسلامی، ملت شهیدپرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.

عباسی ادامه داد: 13 آبان‌ماه در حافظه تاریخی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی نقطه عطفی در جهت سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب اسلامی است و برجسته‌ترین ویژگی آن در مبارزه مستمر ملت ایران در ادوار مختلف تاریخی با "استبداد داخلی" و "استکبار و سلطه خارجی" است.

وی افزود: یوم‌الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: 13 آبان، سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهان تشیع، حضرت امام خمینی(ره)، در سال 1343 به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران و مخالفت با لایحه سراسر ننگین و استعماری کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین آمریکای جنایت‌کار است.

عباسی خاطرنشان کرد: 13 آبان، سالروز بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان انقلابی معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستم‌شاهی و استعمار و دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران است که این قیام توسط گارد دژخیمان رژیم منحوس طاغوت و با طراحی و دستور آمریکا در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران در سال 1357، به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به خاک و خون کشیده شد.

وی با بیان اینکه 13 آبان، سالروز تسخیر و فتح ظفرمندانه لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 و یادآور فاتحان لانه جاسوسی آمریکاست، عنوان کرد: وجه مشترک این سه رخداد بزرگ، استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت مبارز، مقاوم و ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر اظهار کرد: شکست‌های تلخ و پی در پی شیطان بزرگ، آمریکای ام‌الفساد قرن، در بیش از 3 دهه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولتمردان و سردمداران محافل سیاسی- امنیتی غرب نسبت به ناکارآمدی و استیصال ترفندهای شوم و فتنه‌ها نظام سلطه علیه بیادهای فکری و فرهنگی مکتب سراسر نورانی اسلام و انقلاب اسلامی، بیانگر اقتدار، رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم‌انداز پیش‌روی خود است.

عباسی تصریح کرد: این اقتدار که ناشی از سلاح ایمان و اعتماد و توکل به خداوند قادر متعال است، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکبار جهانی حفظ کرده بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی بی‌بدیل، نافذ و جامعی برای شکل‌گیری نهضت بیداری اسلامی و فراگیرشدن امواج ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی در جای جای دنیای غرب تبدیل کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبار ستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha