• چهارشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۱:۲۹
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 95081208505

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس:

اعزام نکردن جوانان به مسابقات جهانی اشتباه است

اعزام نکردن جوانان به مسابقات جهانی اشتباه است

نایب رییس سابق فدراسیون بوکس معتقد است اعزام نکردن تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی آن هم به خاطر ضعیف بودنشان یک بهانه است و بهتر است تیم ملی حتی با دو یا سه نفر هم که شده به مسابقات برود.

منوچهر مقصودی در گفت و گو با ایسنا، در مورد این که آیا لغو اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی آن هم به دلیل ضعیف بودن نفرات، تصمیم درستی است؟ اظهار کرد: من دقیقا نمیدانم شرایط ملیپوشانی که قرار بود به مسابقات جهانی روسیه بروند چطور بود و آنها چقدر آماده بودند اما این را با قدرت می گویم که حضور در مسابقات جهانی به هر شکل و هر تعداد نفراتی که باشد نفعش بیشتر از ضررش است.

وی افزود: پل رسیدن به تیم ملی بزرگسالان از رده جوانان می‌گذرد و اگر فدراسیونی در این رده فقط به فکر نتیجه گرایی باشد قطعا در آینده در رده بزرگسالان ضرر خواهد کرد. سرمایه گذاری روی جوانان و بها دادن به آنها تضمین آینده است و شاید اکنون آمادگی مناسبی نداشته باشند ولی اگر روی آنها کار شود خوب خواهند شد و قطار آن رشته در مسیر قرار می گیرد.

نایب رییس فدراسیون بوکس با تاکید بر این که فدراسیون ها اگر لازم باشد باید از بقیه اعتبارات خود صرفه جویی کنند و برای جوانان هزینه کنند گفت: اگر می خواهیم در آینده حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از هم اکنون روی جوانان کار کنیم.

وی ادامه داد: ما باید حتی اگر شده باشد با دو یا سه نفر در مسابقات جهانی شرکت کنیم و مبارزه با بوکسورهای خوب جهان را تجربه کنیم. باخت بوکسورهای ما در مسابقات جهانی آن هم برابر بهترینهای این رشته بهتر از این است که به یک تورنمنت ضعیف برویم و بوکسورهای کشورهای ضعیف را ببریم و مدال بگیریم.

مقصودی گفت: این دلیل که میگویند نفراتشان ضعیف است و مسابقات جهانی هم جای کسب تجربه نیست را قبول دارم، اما یک سوال اینجا پیش می آید اگر این جوانان به چنین میادینی نروند و تجارب مهم کسب نکنند در کجا میخواهند شرکت کنند؟ شکست برابر بوکسورهای بزرگ آموزنده تر از پیروزی برابر بوکسورهای ضعیف است.

وی ادامه داد: توجه کردن به جوانان بالاخره باید از یک جا شروع شود و چه بهتر این تیم که دو سال است تقریبا در کنار هم هستند را حفظ کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha