• یکشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۵ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 95080906470
  • خبرنگار : 71539

بحث بر سر تجمیع بیمه‌ها هنوز به پایان نرسیده‌ است

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه

بسته اخبار اجتماعی ایسنا در روز یکشنبه

اداره اخبار اجتماعی ایسنا امروز یکشنبه و تا لحظه مخابره این خبر، حدود 50 خبر را روی خروجی خود قرار داد که بحث تجمیع بیمه‌ها، اظهار نظر مسئولان درباره آن و همچنین اعلام اولویت‌های وزرای پیشنهادی دولت در صدر اخبار امروز آن قرار داشت.

به گزارش ایسنا، واکنش تند هاشمی به اظهارات مخالفان "تجمیع بیمه‌ها"، برنامه‌های وزیر پیشنهادی دولت در حوزه جوانان، جزئیات پرداخت ۴۶۰۰ میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی، ۳ اقدام ضرب‌الاجلی دانش آشتیانی برای آموزش و پرورش و همچنین ضرورت ورود وزارت خارجه به مسئله سد "آتاتورک" از جمله اخبار مهم امروز اداره اخبار اجتماعی هستند.

با کلیک بر هر یک از تیترهای زیر می‌توان به متن کامل خبر دسترسی یافت:

واکنش تند هاشمی به اظهارات مخالفان "تجمیع بیمه‌ها"/اگر مرد عمل هستید به قانون مراجعه کنید

وزیر بهداشت در واکنش به اظهار نظر جدید وزیر رفاه درباره تجمیع بیمه‌ها گفت: این مسایل را به رسانه کشاندن از نظر حرفه‌ای کار درستی نیست؛ ما عضو یک دولت هستیم و نیامده ایم که با هم رقابت کنیم و اگر هدف ما حل مشکلات مردم است، این مباحث باید در دولت مطرح شود و نه در رسانه.

سخنگوی وزارت بهداشت:
مردم از بیمه‌ها ناراضی‌اند/ "تجمیع بیمه‌ها" به بیمارستان‌های ملکی کارگران نظری ندارد

قائم مقام وزیر بهداشت از کسانی که برای زیر بار نرفتن قانون تجمیع بیمه‌ها، کارگران را تحریک و از آنها استفاده ابزاری می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: نمی‌دانم چرا مدام موضوع بیمارستان‌های ملکی کارگران را مطرح می‌کنند، در بحث تجمیع بیمه‌ها، هیچ وقت در هیچ برهه‌ای موضوع بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی مطرح نبوده و ما فقط خواستار اختصاص سهم درمان بیمه‌شدگان به درمان آنها هستیم.

انهدام شرکت هرمی کیونت در تهران

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک شرکت هرمی که با وعده‌های دروغین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های مختلف را به تهران کشانده و عضوگیری کرده بود، خبر داد.

افزایش پهپادها در مرز

فرمانده مرزبانی ناجا از برنامه‌ریزی این ارگان برای افزایش پهپادهای نظارتی در مرزهای کشورخبر داد.

ساجدی نیا خبر داد:
تشکیل حدود 3000 پرونده قاچاق کالا در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف اقلام قاچاق به ارزش تقریبی ۱۱۱ میلیارد تومان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

 برنامه‌های وزیر پیشنهادی دولت در حوزه جوانان

مسعود سلطانی‌فر، وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دو بخش ورزش و جوانان قابل تفکیک نیست، گفت: ورزش چه در بخش قهرمانی و چه همگانی یکی از روش‌ها، سیاست‌ها و ابزارهای ساماندهی امور جوانان و در مجموع جامعه است، البته کارهای دیگری غیر از ورزش باید برای سالم سازی جامعه انجام دهیم.

جزئیات پرداخت ۴۶۰۰ میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی

سیدتقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت بدهی‌های دولت به این سازمان گفت: ۴۶۰۰ میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی در قالب تهاتر اموال پرداخت شده است. به گفته وی، بر این اساس  ۱۸ بنگاه اقتصادی سودآور از جمله ۶۰ درصد سهام لاوان، ۱۰۰ درصد سهام قطار رجاء، شش درصد سهام بانک رفاه و ۱۰۰ درصد نیروگاه خلیج فارس از دولت به تامین اجتماعی واگذار شده است. 

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد
وجود تنها 16 مهدکودک دولتی در کشور/ اجباری کردن پیش‌دبستانی نیازمند بودجه۲۰۰۰ میلیارد تومانی

محمد نفریه، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گفت: ساختار دولتی کردن مهدهای کودک یا راه‌اندازی مهدکودک‌های دولتی به هیچ عنوان نه در آموزش و پرورش و نه در سازمان بهزیستی کشور وجود ندارد و در حال حاضر تمامی مهد کودک‌های تحت نظارت بهزیستی در بخش غیردولتی فعال هستند و فقط ۱۶ مهدکودک به طور نمونه در بخش دولتی در کشور فعالیت می‌کنند.

معاون بهزیستی کشور
بیش از یک میلیون و 300 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند

حبیب‌الله مسعودی فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن بیان آنکه حداقل 2.5 میلیون نفر زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارند، اظهار کرد: برآوردها نشان می‌دهد در حال حاضر بیش از 2میلیون و 600 هزار زن سرپرست خانوار در کشور داشته باشیم، این در حالیست که حدود یک میلیون زن سرپرست خانوارتحت پوشش کمیته امداد و حدود 180 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی هستند؛ به این ترتیب بیش از یک میلیون و 300 هزار زن سرپرست خانوار کشور تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند.

در گفت‌وگوی ایسنا با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تشریح شد:
3اقدام ضرب‌الاجلی دانش آشتیانی برای آموزش و پرورش

  فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش در گفت وگو با ایسنا اولویت‌های خود برای تصدی این وزارتخانه را تشریح کرد. او رسیدگی به مسائل صندوق ذخیره فرهنگیان، پیگیری پرداخت مطالبات آنها و همچنین بازگرداندن اعتماد از دست رفته معلمان به وزارت آموزش و پرورش رااز جمله اولویت‌های خود اعلام کرد.

سد "آتاتورک" بحران آینده خاورمیانه
وزارت خارجه به مسئله سد "آتاتورک" ورود کند

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اختلاف کشورهای عراق و ترکیه در بحث سد آتاتورک، اظهار کرد: در شرایط حاضر ایران می‌تواند پیشگام شده و ابتکار عمل را در این زمینه به دست بگیرد تا از طریق مذاکرات و توافقات منطقه‌ای بتواند این مشکل را حل کند که طبیعتا این اقدام باید از طریق وزارت امور خارجه صورت گیرد.

شکایت محیط زیست از منتشر کننده فیلم سرگردانی توله ببربنگال

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، خبر منتشر شده در مورد تردد یک توله ببر بنگال در خیابان‌های مشهد را تکذیب کرد. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی:
صحت و سقم فیلم توله ببر بنگال مشخص نیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی اظهار کرد: صحت و سقم فیلم منتشر شده مربوط به توله ببر بنگال مشخص نیست و اگر مشخص شود که مربوط به اینجا نبوده با منتشر کننده فیلم برابر قانون رفتار خواهیم کرد.

بسته جدید شهرداری برای بزرگراه شوشتری در انتظار تأیید محیط زیست

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران آغاز ساخت پروژه بزرگراه شهید شوشتری در بخش جنگل سرخه حصار و منطقه ویژه حفاظت شده محیط زیست را منوط به تاییدیه سازمان محیط زیست دانست.

تحول در روستاها با بهره‌گیری از الگوی اقتصاد مقاومتی
حمایت از طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها در دستور کار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار دارد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از احصای 378 طرح از میان 2000 طرح ارسالی از 27 استان کشور که منجر به اشتغال‌زایی در روستاها شده است خبر داد و افزود: این طرح‌های خلاقانه که منجر به ایجاد اشتغال در روستاها شده در جهت نشر در سایر روستاها شناسایی شده و مورد حمایت قرار می‌گیرد.

مسئول کمیته راهنمای زائر ستاد اربعین شهرداری تهران خبر داد
استقرار 40 ایستگاه راهنمای زائر در کشور عراق/ نصب برنامه راهنمای زائر در تلفن‌های همراه

مسئول کمیته راهنمای زائر ستاد اربعین شهرداری تهران از استقرار 40 ایستگاه راهنمای زائر در کشور عراق خبر داد و گفت: پیش بینی کرده‌ایم تا در نجف اشرف 5 ایستگاه راهنمای زائر، در مسیر کربلا به نجف 7 ایستگاه، در مرکز مفقودین حرم امام حسین (ع) یک ایستگاه و همچنین در کربلای معلی 27 ایستگاه را مستقر کنیم.

انتقاد حقانی از رشد قارچ گونه "مگامال‌ها"

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از بدل شدن تهران به «شهر مگامال‌ها» انتقاد کرد.

پنج تیتر زیر، اخبار پربازدید سرویس  اجتماعی ایسنا در 24 ساعت گذشته‌ است که با کلیک روی آنها، می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی پیدا کنید:

فعالیت پزشکان خارجی در ایران، مشروط به دریافت مجوز

افزایش پهبادها در مرز

تزریق اولین تجهیزات زیست محیطی به استان تهران تا دو ماه آینده

 ۳ اقدام ضرب‌الاجلی دانش آشتیانی برای آموزش و پرورش

انتقاد حقانی از رشد قارچ گونه "مگامال‌ها"

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha