• یکشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95080201183
  • خبرنگار : 71486

هوادارانمان صبوری کردند

فریبا: اتفاقات بازی پرسپولیس رخ نمی‌دهد چون 90 درصد اهواز استقلالی است

فریبا: اتفاقات بازی پرسپولیس رخ نمی‌دهد چون 90 درصد اهواز استقلالی است

مدیرفنی استقلال ابراز امیدواری کرد تا حوادث دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان در مصاف تیمش برابر فولاد رخ ندهد.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره روند فعلی استقلالی‌ها و سه پیروزی اخیر این تیم گفت: اینکه چگونه به این وضعیت رسیده‌ایم، به تلاش کادرفنی، بازیکنان و صبر هوادارانمان مربوط است. قبل از آمدن به استقلال هم گفته بودم که اگر به موفقیت این تیم اطیمنان نداشتم، به استقلال نمی‌آمدم. استقلال از پتانسیل بالایی برخوردار است. البته این را هم بگویم که هنوز اتفاقی نیفتاده است.

او گفت: ما کمی بهتر شده‌ایم. هنوز ما خیلی برای تبدیل شدن به استقلال مدنظرمان فاصله داریم. اگر قبلا ۱۰ متر با استقلال مدنظر فاصله داشتیم، الان پنج متر فاصله داریم. ما تلاش می‌کنیم و امیدوارم هواداران مانند هفته‌های گذشته بازهم از ما حمایت کنند. آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند.

وی در پاسخ به سوالی درباره جدایی صالح مصطفوی از کادر فنی استقلال گفت: من زیاد در جریان این مسئله نیستم. از صبح بارها تلفنم زنگ خورده و از من در این باره سوال شده است. بهتر است اجازه دهید تا من با منصوریان در این‌باره صحبت کنم تا بدانم دقیقا ماجرا چیست. من فقط در این حد می‌دانم که منصوریان از مصاحبه اخیر مصطفوی ناراحت شده است.

مدیرفنی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا نگران تکرار اتفاقات میان دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در مصاف تیمش برابر فولاد نیست، عنوان کرد: انصافا اتفاقات رخ داده در آن بازی ناراحت کننده است. این اتفاقات خدایی نکرده می‌تواند صدماتی برای افراد داشته باشد و از آن طرف موجب سوء استفاده عده‌ای در خارج از کشور شود. امیدوارم این اتفاقات در بازی ما و فولاد رخ ندهد. به هرحال می‌دانید که ۹۰ درصد اهواز همیشه استقلالی بوده و امیدواریم هوادارانمان ضمن حمایت و تشویق از ما، مانع از بروز اتفاقات مشابه شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha