• پنجشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۵ / ۰۱:۴۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95072012206
  • خبرنگار : 71552

فریبا محمدیان: اساسنامه فعلی فدراسیون بدون اشکال است

فریبا محمدیان: اساسنامه فعلی فدراسیون بدون اشکال است

رییس فدراسیون اسکیت، اساسنامه فعلی این فدراسیون را بدون اشکال دانست و تاکید کرد: ثابت می‌کنیم که هم فضای دموکراسی داریم و هم در چارچوب منشور المپیک گام بر می‌داریم.

فریبا محمدیان، در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اساسنامه فدراسیون اسکیت اظهار کرد: در رشته اسکیت با فدراسیون‌های جهانی مختلفی سر و کار داریم. اسکیت در بخش رولر و اینلاین با فدراسیون جهانی رولر اسپورت و در بخش اسکیت روی یخ نیز با دو فدراسیون جهانی سرعت و یخ (ISU, IIHS)  در ارتباط است. فدراسیون اسکیت ایران با اساسنامه فعلی که دارد هیچ‌گونه مشکلی با این فدراسیون‌های جهانی ندارد.

او در این مورد اضافه کرد: در اساسنامه IOC دستورالعمل‌ها و شاخص‌هایی گذاشته شده و به تمامی کشورهایی که در فضای ورزش کار می‌کنند توصیه شده است که در چارچوب منشور المپیک قدم بردارند. ما در حال حاضر هیچ‌گونه اقدام یا فعالیتی خارج از چارچوب منشور المپیک نداشته و در آینده هم نخواهیم داشت.

رییس فدراسیون اسکیت در خصوص مشکلات اخیر ایجاد شده در خصوص نامه IOC ، خاطرنشان کرد: امیدوارم این مباحث که در اواخر رخ داده است در فضای کارشناسی و با آرامش بیشتر حل و فصل شود و راهکارهایی نیز پیدا شود تا دیگر شاهد این موارد نباشیم.

او افزود: از دیدگاه من شأن ورزش ایران و همینطور تمام کسانی که در ورزش ایران زحمت می‌کشند بسیار بالاتر است. تمام همکاران گرانقدرم در کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی افراد فرهیخته ای هستند که قطعاً به منافع ملی و انسجام ملی بیشتر اهمیت می‌دهند و اجازه نمی‌دهند انشقاقی صورت گیرد که سازمان‌های بین‌المللی اجازه ورود به این موضوع را پیدا کنند و مدعی این شوند که انشقاقی بین ما ایجاد شده است.

محمدیان در انتهای سخنانش به فضای دموکراسی اشاره کرد و گفت: از دیدگاه من ما ایرانی ها در این بحث بسیار قدرتمند جلو خواهیم رفت و ثابت می‌کنیم که هم فضای دموکراسی داریم و هم در چارچوب منشور المپیک گام برمی‌داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha