• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 95062113521
  • منبع : نمایندگی البرز

فرمانده ناجا:

فاجعه منا فراموش شدنی نیست/برقراری نظم و امنیت مهم‌ترین افتخار پلیس است

فاجعه منا فراموش شدنی نیست/برقراری نظم و امنیت مهم‌ترین افتخار پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی کشور، برقراری نظم و امنیت را بالاترین افتخار نیروی انتظامی دانست و گفت: خادمان این عرصه برای انجام وظایف خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سردار حسین اشتری در یادواره ۲۷ شهید نیروی انتظامی و مدافع حرم استان البرز اظهار کرد: تکریم یاد شهدا و خانواده آنها اقدامی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بدون شک شهدای نظم و امنیت و کسانی که برای دفاع از حرم اهل بیت علیهم‌السلام از جان خود به عنوان مهم‌ترین موهبت الهی گذشته‌اند، نزد خداوند ارج و قرب بالایی دارند.

سردار اشتری در ادامه به اهمیت زنده نگه داشتن  یاد و خاطره شهدای منا نیز اشاره کرد و افزود: به شهادت رسیدن ۷۰۰۰ نفر در حادثه منا فراموش نشدنی است. در این حادثه اوج وقاحت رژیم آل سعود نمایان شد؛ چراکه آنها حتی از دادن آب به حادثه‌دیدگان نیز خودداری کردند. بدون شک انتقام شهدای منا از حاکمان بی‌لیاقت سعودی توسط پروردگار گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تعداد شهدای نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در کل کشور ۱۳ هزار نفر برای حفظ امنیت و آرامش کنونی به مقام شهادت نائل شده‌اند. ۶۰۰۰ نفر از این شهدا در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدای نظام کرده‌اند. برقراری نظم و امنیت بالاترین افتخار نیروی انتظامی است و خادمان این عرصه برای انجام وظایف خود از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

اشتری با اشاره به جایگاه خانواده شهدا توضیح داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا به هر نحوی که شده ارزشی کمتر از شهادت ندارد.

وی با تاکید بر بازخوانی وصیت شهدا افزود: دفاع از امنیت کشور، پیروی از ولایت و حفاظت از ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین نکات مطرح شده در وصایای شهدا است که باید سرلوحه فکر و عمل ما قرار گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به صلابت نیروی انتظامی در انجام عملیات‌های مختلف اشاره کرد و گفت: نیروهای پلیس در برخورد با متخلفین و مجرمین بسیار جدی هستند و تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر امتناع نیروهای پلیس برای حضور در صحنه گزارش نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha