به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، برای نخستینبار در تاریخ برگزاری نمایشگاهها، با اعزام تیمهای بازاریابی به ۴۵ شهر کشور، با هدف اطلاعرسانی و جذب سیستم خردهفروشی پوشاک، آنها در جریان کم و کیف چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران قرار گرفتند.
براساس اطلاعات کسبشده توسط این گروههای اعزامی به شهرهای مختلف، متصل نبودن واحدهای تولید پوشاک به سیستم توزیع، بزرگترین مشکل بوده که با این حرکت میتوان سهم بازار از محصولات داخلی را افزایش داد.
شهرهای شیراز، فومن، سمنان، قائمشهر، اردبیل، تنکابن، کرمان، ساری، نجفآباد، رامسر، خرمآباد، لنگرود، اصفهان، لاهیجان، مشهد، رشت، بوشهر، انزلی، تبریز، چالوس، دامغان، ارومیه، خوی، بوشهر برخی از این شهرها هستند.
همچنین برخی برندهای ایرانی با هدف ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقای سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی در این نمایشگاه حضور دارند.
چهارمین نمایشگاه پوشاک ایران از ۱۳ تا ۱۶ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران سالن ۳۸B آماده بازدید علاقهمندان است.
انتهای پیام
نظرات