• پنجشنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۵ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 95040113625
  • منبع : ریاست جمهوری

با اشاره به موضوع فیش‌های حقوقی؛

وزیر دادگستری: متاسفیم

وزیر دادگستری: متاسفیم

وزیر دادگستری موضوع فیش‌های حقوقی را آبروی نظام دانست.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در بخش‌هایی از برنامه تلویزیونی «متن، حاشیه» اظهار کرد: بحث حقوق‌ها حرف امروز نیست؛ متاسفانه در طول سالیان شکل گرفته و دو - سه درصدش هم به این دولت نمی‌رسد. ما مفاسد بزرگ داشتیم و ذهن همه درگیر مبارزه با آن بوده است.

وی ادامه داد: ما متاسفیم و تلقی ما نبود که چنین حقوق‌ها و پرداخت‌هایی وجود دارد؛ البته برخی حقوق‌های 30 میلیونی برای برخی دستگاه‌ها روال عادی شده بود و ما عذرخواهی می‌کنیم و حتما در این مقوله غفلت داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های کنترل نظارتی باید هشدار می‌دادند که ندادند و ما تا موضوع را متوجه شدیم حساس شدیم؛ زیرا این موضوع آبروی نظام است و اگر این اتفاقات در نظام بماند بی‌آبرویی است.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: باید قاطعانه با این موضوع برخورد کنیم و آن را اصلاح کنیم تا تکرار نشود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۰:۰۷

آقای وزیر مهمتر از فیش چند ده میلیونی مدیران کارانه ها و درآمدهای چند صد میلیونی برخی پزشکان آن هم از جیب مردم است که تعداد آن‌ها دهها برابر مدیران و دریافتی آنها هم دهها برابر برخی مدیران است و هیچگونه عکس العملی نشان نمی دهید

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۰:۱۴

اقای وزیر متاسفم چه دردی دوا می کند.چرا باید یه کارمند بیچاره با چند سال سابقه کار ماهی یک میلیون بگیره.ویه مدیر ماهی صد میلیون.این چه عدالتیه؟

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۰:۱۷

ای اقا تو واقعا نمیدانستی؟!!!!!!!!!!!!!!

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۰:۳۳

منم بعنوان یک ایرانی واسه خودم و جوانهای بیچاره متأسفم.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۱:۴۴

با سلام. آبروی نظام را با آبروی مردم یکی بدانید. من هم که سختی کشیده و با چندر غاز حقوق میگذرانم آبرو دارم. به حقوق کارمندان زحمت کش شهرداری های کوچک هم نگاهی بیاندازید.

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۲:۱۵

با سلام وتشكر از قوه قضاييه كه سريع رسيدگي ميكند

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۲:۲۴

خدا کند اگه ظلمی داره صورت میگیره ، بانیان اون نابود شوند

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۲:۳۰

آقا تاسف شما به چه درد ما میخوره پدر ملت دراومده اونوقت شما فقط تاسف میخورین؟؟چه برخوردی داشتین با این متخلفا؟؟؟آیا چیزی بانام برخورد با مفسدان تو کشورما وجود داره؟؟یا فقط از یه بخش استعفا میدن و وقتی آبا از اسیاب افتاد دوباره میرن یه سازمان دیگه مشغول میشن و بازم همون آش و همون کاسه..................

avatar
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۷:۴۸

متاسفی ؟ متاسف چی هستی ؟ متاسف دزدیها ، متاسف درآمد کلان مسئولین ، یا متاسف اون پدری که ماهی 700 هزار می گیره شب و روز هشتش گروه نهشه؟