• یکشنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95030905337
  • خبرنگار : 71533

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان:

اصولگرایان به خود غره نشوند، بنا به مصلحت به لاریجانی رای دادیم

اصولگرایان به خود غره نشوند، بنا به مصلحت به لاریجانی رای دادیم

رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان با بیان اینکه اصولگرایان نباید از انتخاب لاریجانی به خود غره شوند، گفت: فاصله میان آرای آقای لاریجانی و عارف هفتاد رای است که این میزان مربوط به جبهه مستقلین و اعتدالگرایان است.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه علی مطهری قطعا در هیأت رئیسه دائم مجلس دهم حضور خواهد داشت، اظهار کرد: ما از یک سال پیش شورای عالی جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان را تشکیل داده‌ایم و در این مدت جلسات مکرری با علی مطهری داشته‌ایم که در زمان انتخابات نیز وی را به عنوان سرلیست خودمان انتخاب کردیم و به ایشان پیشنهاد داده‌ایم که ریاست فراکسیون مستقلین را در مجلس نیز به عهده بگیرند.

وی ادامه داد: آقای مطهری مصلحت دیدند که فراکسیون مستقلین پس از انتخاب هیأت رئیسه اعلام موجودیت کند که در نتیجه شورای عالی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان به صورت دائم جلساتی را با آقایان لاریجانی و عارف برگزار کرد.

نائب رئیس خانه احزاب اظهار کرد: در جلسه دیشب شورای عالی جبهه مستقلین که با حضور تعدادی از منتخبان مردم در مجلس دهم همراه بود مقرر شد تا بنا به مصلحت کشور در سال نخست مجلس دهم جبهه مستقلین و اعتدال گرایان به دلیل سوابق ریاستی آقای لاریجانی در مجالس گذشته از ایشان حمایت کنند.

حشمتیان با بیان اینکه هفتاد رای لاریجانی مربوط به جبهه مستقلین و اعتدال گرایان است، اظهار کرد: تفاوت رای لاریجانی و عارف هفتاد رای بود که این تعداد مربوط به جبهه مستقلین است و البته این کف رای جریان ماست و سقف رای ما نیز 132 رای به علی مطهری است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به حضور علی مطهری در هیأت رئیسه دائم مجلس دهم اظهار کرد: آقای مطهری در هیت رئیسه دائم مجلس دهم حضور خواهند داشت و در عین حال به عنوان رئیس فراکسیون مستقلین نیز از وجود ایشان در مجلس استفاده خواهد شد.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با تاکید بر اینکه سقف رای اصولگرایان 122 رای است، اظهار کرد: سقف رای اصولگرایان در مجلس آقای حاجی بابایی است که 122 رای داشت، لذا اصولگرایان نباید به خود غره شوند و گمان کنند که رای مربوط به آقای لاریجانی از طرف آن‌ها داده شده است.

وی در پایان تاکید کرد:‌ مستقلین و اعتدال گرایان در مجلس تاثیرگذار خواهند بود و در هیأت رئیسه دائم این مجلس و در انتخاب اعضای فراکسیون‌ها و تصویب لوایح به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha