• شنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 95012811985
  • خبرنگار : 71518

بی‌نظمی‌های برگزاری داربی خیلی زیاد بود

طاهری: خبرهای خوب برای پرسپولیس در راه است/ هفته دوم می‌گفتند با اقتدار شانزدهم هستید!

طاهری: خبرهای خوب برای پرسپولیس در راه است/ هفته دوم می‌گفتند با اقتدار شانزدهم هستید!

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید به دنبال ساز و کاری است تا هو‌اد‌ا‌ران سهامدار باشگاه شوند.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید به دنبال ساز و کاری است تا هو‌اد‌ا‌ران سهامدار باشگاه شوند.

علی اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره پیروزی چهار بر دو پر‌سپولیس مقابل استقلال، اظها‌ر کرد: من این پیروزی را به همه هو‌اد‌ا‌ران پرشور پر‌سپولیس تبریک می‌گویم و مبارک همه آنها باشد. به اعتقاد من تیم یک بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و توانست به پیروزی برسد. فکر می‌کنم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند به طوری که همه هو‌اد‌ا‌ران از این بازی لذت بردند. ان‌شا‌ء‌الله بتوانیم در چند بازی آینده به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و بتوانیم قهرمانی را به هو‌اد‌ا‌ران هدیه کنیم. این هو‌اد‌ا‌ران واقعا لیاقت قهرمانی را دارند.

وی در ادامه با بیان این که اوایل فصل کسی ما را قبول نداشت، تصریح کرد: هفته‌ دوم یا سوم بود که تیم ما شانزدهم جدول بود و در یک برنامه تلویزیونی که من روی خط آمده بودم به من گفتند که تیم‌تان با اقتدار شانزدهم جدول است و من در آن برنامه گفتم که اینقدر زود درباره بازی‌ها قضاوت نکنید. من گفتم که بر اساس کارشناسی تیم ما پتانسیل‌ بالایی دارد و به صراحت گفتم که در آخر فصل موفق خواهیم شد. این گونه نمی‌شود که به راحتی درباره مساله‌ای اظهار نظر کنیم. باید بازی‌ها و نتایج را با دقت آنالیز کنیم. البته بر این باورم که اگر اتفاقات اوایل فصل رخ نمی‌داد شاید ما الان با اقتدار در صدر جدول بودیم، اما همین جا هم خوشحالم که توانستیم به صدر جدول برسیم و تلاش مجموعه باشگاه نتیجه‌ داد.

طاهری افزود: ما هر کاری که کردیم خدمت به هو‌اد‌ا‌ران بود. هر کاری که از دستمان بر بیاید برای موفقیت پر‌سپولیس و خوشحالی این هو‌اد‌ا‌ران انجام می‌دهیم.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در پاسخ به سوالی درباره تمدید قرارداد مهدی طارمی هم توضیح داد: ان‌شا‌ء‌الله خبرهای خوبی در راه است. ما کارهایمان را انجام می‌دهیم و به موقع درباره اتفاقات خبر رسانی می‌کنیم. اجازه بدهید که مذاکرات مراحل نهایی خود را طی کند و بعد صحبت کنیم.

وی همچنین به بدهی‌های گذشته باشگاه پر‌سپولیس اشاره کرد و ا‌دا‌مه‌ داد: هفته‌ گذشته بر سر یک پرونده باز هم باشگاه تهدید شد، اما با کمک‌های یکی از دوستانم توانستیم بخشی از مطالبات یکی از بازیکنان قدیمی باشگاه را پرداخت کنیم تا باشگاه با کسر امتیاز مواجه نشود. ما به خاطر شش الی هفت بازیکن که تا به حال آنها را ندیده بودیم داشتیم بدبخت می‌شدیم، اما پرونده‌ها را حل کردیم تا مشکلی برای باشگاه پیش نیاید.

طاهری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این که به دنبال ساز و کاری برای سرمایه‌گذاری برای باشگاه پر‌سپولیس است گفت: باید طوری بر‌نامه‌ریزی کنیم که درآمدهای باشگاه را سرمایه‌گذاری کنیم. اگر در جاهای مناسبی سرمایه‌گذاری کنیم مطمئنا چند برابر آن به باشگاه باز می‌گردد، اما اگر درآمدها را هزینه کنیم دیگر هیچ پولی نداریم. بنا‌بر‌این به دنبال ساز و کاری هستیم تا برای باشگاه سرمایه‌گذاری مناسبی انجام بدهیم. البته یکی از برنامه‌های بلند مدت ما این است که پس از اخذ مجوزهای لازم هو‌اد‌ا‌ران سرمایه و سهام‌دار باشگاه شوند. اگر بتوانیم این کار را کنیم مطمئنا شاید بتوانیم مثل اروپا که هو‌اد‌ا‌ران سهامدار باشگاه هستند، باشگاهداری کنیم. ان‌شا‌ء‌الله در آینده درباره این موضوع بیشتر صحبت خواهم کرد.

سرپرست باشگاه پر‌سپولیس در ادامه صحبت‌های خود با انتقاد از بی نظمی‌های موجود در ورزشگاه آزادی، اظها‌ر کرد: روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه آزادی هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، ولی مسئولان در برگزاری بازی بی نظم بودند به طوری که من شاهد بودم خیلی از هو‌اد‌ا‌ران بلیت در دست داشتند، ولی نمی‌توانستند وارد ورزشگاه شوند. جالب است که بدانید من که سرپرست باشگاه هستم، نمی توانستم وارد ورزشگاه شوم و حدود یک ساعت و نیم من را پشت در نگه داشتند و اجازه ورود نمی‌دادند. با این که با اصرارهای فراوان و درگیری‌هایی که به وجود آمد توانستم وارد ورزشگاه شوم. اگر اجازه بدهند بازی‌ها را خود باشگاه برگزار کند.

طاهری در پایان خاطر‌ نشان کرد: اوایل فصل خیلی‌ها از من انتقاد می‌کرد‌ند و می گفتند که کار بلد نیستی، اما وقتی خوب کار کنی مطمئنا مردم همه چیز را می‌بینند. وقتی من روز گذشته وارد ورزشگاه شدم و هو‌اد‌ا‌ران شروع به تشویق کردن، کردند متوجه شدم که آنها از عملکرد من رضایت دارند. همین موضوع بالاترین تشکر و قدردانی برای من است.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۲:۳۰

اقاى طاهرى خيلى ممنون از شما كه امسال كارى كردید كارستان

avatar
۱۳۹۵-۰۱-۲۸ ۱۷:۰۳

سلام طاهري به شرط قهرماني اين سال برانكو رو نگه دار وگرنه 1 فصل ونيمه مربي تيمه و كاري نكرده حتي 1 حذفي نگرفته.