• یکشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۲:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 94121610302

پدر و مادر شطرنج‌باز معترض: فرزندمان قربانی انتخابات فدراسیون شده است

پدر و مادر شطرنج‌باز معترض: فرزندمان قربانی انتخابات فدراسیون شده است

پدر و مادر آرین غلامی معتقد هستند که کمیته‌ فنی که نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را انتخاب کرده، نامرئی است!

پدر و مادر آرین غلامی معتقد هستند که کمیته‌ فنی که نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را انتخاب کرده، نامرئی است!

علی محمد غلامی، پدر آرین غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص تحصن مقابل فدراسیون شطرنج، اظها‌ر کرد: پسر من افتخارات زیادی را کسب کرده است، اما همیشه قربانی بوده است، زیرا چندین و چندین بار از لیست اعزامی به مسابقات کنار گذاشته شده است. من نمی‌توانم این بی انصافی کمیته‌ فنی شطرنج را تحمل کنم. این کمیته‌ فنی نامرئی است و نمی دانم چه افرادی در این کمیته‌ فنی حضور دارند که این تصمیمات عجیب را می‌گیرند. پسر من کم افتخار کسب نکرده است که از لیست تیم ‌ملی کنار گذاشته شود.

وی در ادامه افزود: چرا باید هر سری اسم آرین از لیست کنار گذاشته شود؟ مگر نباید شایسته‌ها در لیست تیم ‌ملی باشند. این کمیته‌ فنی به شطرنج کشور لطمه وارد می‌کند.

پدر این شطرنج باز با اشاره به این که آرین به مدت دو روز بیمار بوده، گفت: آرین بعد از این که اسمش از لیست کنار گذاشته شد، 48 ساعت تب داشت و مدام گریه می‌کرد. ما با کمیته‌ فنی تماس گرفتیم، اما هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای ما نیاوردند. از مازندران به این جا آمده ایم تا اعتراضمان را به آنها نشان دهیم.

همچنین مادر آرین غلامی در خصوص این اتفاق، بیا‌ن‌ کرد: من از حق فرزندم نمی‌گذرم. پسر من قهرمان رده زیر هشت سال جهان شده است. در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی نیز با برنز آرین تیم ایران به عنوان نایب قهرمانی رسید. او که نایب قهرمان شطرنج کشور نیز هست، برای چه باید جزو این پنج نفر نباشد.

وی با اشاره به این که تمام این اتفاقات به دلیل انتخابات فدراسیون شطرنج است، اذ‌عان‌ کرد: انتخابات فدراسیون شطرنج نزدیک است و یکی از کاندیداها در اسامی دخالت کرده است. مسعود مصدق پور که جایگزین فرزند من شد جزو رای دهندگان انتخابات فدراسیون است. نفرات انتخابی فدراسیون شطرنج که در لیست مجمع انتخابات هستند(نماینده داوران، مربیان ، ورزشکاران و باشگاه‌ها) به طرز عجیبی چیده‌ شده‌اند. پسر من قربانی انتخابات شطرنج شده است. چرا باید کاندیدای فدراسیون شطرنج با این که انصراف داده هر روز در فدراسیون باشد؟ او که دیگر سرپرست دبیری فدراسیون نیست، اما هر روز در اتاق دبیر فدراسیون حضور دارد در حالی که سرپرست دبیری شخص دیگری است.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha