• دوشنبه / ۲۸ دی ۱۳۹۴ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94102816655
  • خبرنگار : 71518

واگذاری پنج ساله ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به سرخابی‌ها

واگذاری پنج ساله ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به سرخابی‌ها

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران می‌گوید دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به مدت پنج سال به دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس واگذار شدند.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران می‌گوید دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به مدت پنج سال به دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس واگذار شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد رضایی، رییس سازمان ورزش شهرداری تهران پس از جلسه قر‌عه‌کشی دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) گفت: طبق قر‌عه‌کشی ورزشگاه کاظمی به پر‌سپولیس و ورزشگاه امام رضا (ع) به استقلال تعلق پیدا کرد. این ورزشگاه‌ها به مدت پنج سال در اختیار این باشگاه‌ها قرار دارد.

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: کارگروه بسیار صمیمی‌ای امروز تشکیل جلسه دادند. ابتدا باید از دکتر قالیباف تشکر کنم که چنین اقدامی را انجام دادند. هر دو باشگاه از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار هستند و پتانسیل زیای دارند. این دو باشگاه برای ما یکسان هستند و می‌دانیم که توان بهره‌برداری از آنها بسیار زیاد است.

او گفت: استقلال و پرسپولیس استانداردهای لازم فیفا را دارند. پس از قرعه کشی امروز ورزشگاه امام رضا (ع) به استقلال و شهید کاظمی به پرسپولیس رسید. شهرداری‌های هر دو منطقه 18 و 19 هم امروز در جلسه حضور داشتند و قرار شد هماهنگی لازم را با سرخابی‌ها داشته باشند. قرار است ظرف 10 روز آینده این دو ورزشگاه تحویل استقلال و پرسپولیس شود.

رضایی با بیان این که تفاهم نامه همکاری میان وزیر ورزش و جوانان و شهرداری تهران انجام خواهد شد، گفت: در نهایت با عقد یک قرارداد حقوقی این دو ورزشگاه به مدت پنج سال در اختیار دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرد. امیدوارم آن‌ها تاثیرگذاری‌های محلی هم داشته باشند. همانطور که می‌دانید بخش زیادی از هواداران دو تیم از جنوب شهر هستند.

انتهای پیام

ا‌د‌ا‌مه‌ دارد...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha