• جمعه / ۲۵ دی ۱۳۹۴ / ۱۶:۱۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 94102514624
  • منبع : نمایندگی فارس

امام جمعه شیراز: تشییع پیکر شهدا یک اقدام بلند فرهنگی است

امام جمعه شیراز: تشییع پیکر شهدا یک اقدام بلند فرهنگی است

ایسنا/فارس امام جمعه شیراز استقبال و تشییع پیکرهای مطهر شهدا در قالب کاروان شاهدان بصیر را یک اقدام بلند فرهنگی و ضرورت و نیاز امروز جامعه دانست.

امام جمعه شیراز استقبال و تشییع پیکرهای مطهر شهدا در قالب کاروان شاهدان بصیر را یک اقدام بلند فرهنگی و ضرورت و نیاز امروز جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، در خطبه‌های نماز جمعه 25 دیماه، با یادآوری این‌که روز پنجشنبه اول بهمن‌ماه، مراسم استقبال شهدا در حرم سوم اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: قطعا در این مراسم عظیم فرهنگی همه مردم حضور خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این‌که مردم سومین حرم اهل بیت(ع) با استقبال پرشور از شهدا، پیام تاثیرگذار و مهمی را به جهان صادر خواهند کرد، گفت: تمام اقشار جامعه از کسبه، بازاریان، کارمندان و دانشجویان همه و همه باید در مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام شکرت کنند.

ایمانی هم‌چنین با اشاره به مواجهه مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران با تفنگداران دریایی آمریکا، گفت: این اقدام نیروی دریایی سپاه پاسداران، نشان‌دهنده صلابت، اقتدار و توانایی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شیراز شیوه مواجهه نیروی دریایی سپاه پاسداران با تفنگداران آمریکایی را حامل پیام‌های فراوانی برای جهانیان دانست و تصریح کرد: این نشان از آمادگی رزمی، اقتدار و توان بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای مقابله با هرگونه توطئه دشمنان است.

ایمانی در عین‌حال برخورد انسانی سپاه پاسداران با تفنگداران آمریکایی بازداشت شده را نیز حاوی پیام‌هایی دانست و گفت: این شیوه برخورد، اخلاق انسانی و توجه عمیق به ارزش‌های معنوی در جامعه ایران اسلامی را نشان داد.

ایمانی با اشاره به کاهش قیمت نفت، راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و تلاش برای ایجاد و توسعه تفرقه میان مسلمانان، متذکر شد: بهترین حالت برای مثلث استکبار شامل آمریکا، انگلیس و اسرائیل دادن اسلحه در ازای غارت نفت به کشورهای اسلامی است تا با دامن زدن به اختلافات و درگیری و ناامنی در بلاد اسلامی، جهان اسلام را به سمت نابودی پیش ببرند.

ایمانی تاکید کرد که باید انسجام درونی را حفظ کنیم و با رصد دقیق فعالیت‌های دشمنان، فعالیت‌ها را با بصیرت و هوشیاری برنامه‌ریزی و اجرا کنیم تا شاهد شکست توطئه‌های دشمنان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha