• سه‌شنبه / ۱ دی ۱۳۹۴ / ۰۳:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94100100030
  • خبرنگار : 90136

400هزار عنوان مقاله در پایگاه سیویلیکا

400هزار عنوان مقاله در پایگاه سیویلیکا

شرکت‌هایی چون سایت‌ساز، تهران فراژه، سیستم‌های اطلاعاتی پیشرو، برسا نوین رای و پایگاه سیویلیکا در نمایشگاه الکامپ امسال شرکت کردند.

شرکت‌هایی چون سایت‌ساز، تهران فراژه، سیستم‌های اطلاعاتی پیشرو، برسا نوین رای و پایگاه سیویلیکا در نمایشگاه الکامپ امسال شرکت کردند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت سایت‌ساز در زمینه طراحی سایت و بهینه‌سازی وب‌سایت فعالیت دارد و این مجموعه هشتمین حضور خود در نمایشگاه الکامپ را با معرفی و عرضه خدمات خود به مشتریان حضور داشت.

این شرکت خدمات مبتنی بر وب و شبکه را در زمینه تولید نرم‌افزارهای مبتنی بر وب ماژول‌ها، پشتیبانی فنی از مشتریان، هاست و دامنه، تولید و اجرای محتوای سایت، اجرای گرافیک محتویات و پوسته اختصاصی، تولید ماژول‌های اختصاصی و سفارشی و بهینه‌سازی ساختار اطلاعاتی سایت‌ها برای ارتقا در موتور جست‌وجو برای مشتریان سایت‌ساز و مشاوره اداره‌ها، موسسات، شرکت‌های دولتی و خصوصی در زمینه تکنولوژی اطلاعات و پروژه‌های شبکه‌ای عرضه می‌کند.

پایگاه سیویلیکا (بانک مقالات تخصصی) هم در بیست‌ و یکمین نمایشگاه الکامپ حضور داشت، سیویلیکا اولین و بزرگترین پایگاه اطلاع‌رسانی و نمایه‌سازی مقالات در ایران است و هفتمین حضور خود را در الکامپ تجربه کرد.

این پایگاه مقالات کنفراس‌های تخصصی کشور را ارائه می‌کند و بیش از 400هزار عنوان مقاله علمی و پژوهشی داخلی را در اختیار پژوهشگران و دانش‌پژوهان می‌گذارد.

شرکت بین المللی تهران فراژه علاوه بر تولید محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حوزه منابع چند رسانه‌ای در زمینه شخصی‌سازی کارت و سامانه‌های ذخیره‌سازی انبوه اطلاعات و شبکه راهکار عرضه می‌کند.

تهران فراژه در سال 1375 تاسیس شد و با شرکت‌هایی همچون‌ UltraiD ،Entrust Datacard ،KAS Paper Systems، Welltec، Matrox، DINTEK، ASUS، PetaStor و DataDirect Networks همکاری می‌کند.

شرکت مهندسی سیستم‌های اطلاعاتی پیشرو طراح و مجری سیستم‌های ذخیره‌سازی و بک‌آپ‌گیری اطلاعات و مجازی‌سازی سرورها در نمایشگاه الکامپ شرکت کرد.

همچنین این شرکت به آنالیز سیستم‌های رایانه‌ای و ارائه راه‌حل‌های کامل در زمینه Disaster Recovery و Business Continuity نیز می‌پردازد.

سیستم‌های اطلاعاتی پیشرو طراح و مجری سیستم‌های ذخیره‌سازی و پشتیبان اطلاعات و دارای رتبه‌بندی در شورای عالی انفورماتیک و عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور است.

شرکت برسا نوین رای در سال 1385 تاسیس شد و در زمینه تولید نرم‌افزارهای سازمانی و سیستم‌های اطلاعاتی فعالیت می‌کند.

این شرکت سیستم‌ساز برسا را تولید کرد که به عنوان یک زیر ساخت تولید برنامه‌های کاربردی، قابلیت تغییرپذیری، مدیریت فرآیندی دارد و با حداقل کدنویسی موفق به ساخت سیستم‌های اطلاعاتی مختلف و انجام پروژه‌های متعدد در زمان کوتاهی شده است.

برسا نوین رای هفتمین حضور خود را در نمایشگاه الکامپ تجربه کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha