• چهارشنبه / ۱۸ آذر ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 94091810822

جدال حساس تکواندوی ایران با تیم مهماندوست در جام جهانی

جدال حساس تکواندوی ایران با تیم مهماندوست در جام جهانی

تیم تکواندوی ایران در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی جام جهانی بامداد امشب به مصاف تیم ملی آذربایجان می رود.

تیم تکواندوی ایران در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی جام جهانی بامداد امشب به مصاف تیم ملی آذربایجان می رود.

به گزارش ایسنا، مبارزات دور آخر مرحله مقدماتی جام جهانی تکواندو به امشب (چهارشنبه) ساعت 23:30 به وقت ایران موکول شد و پس از این رقابتها، مسابقات نیمه نهایی و فینال برگزار می‌شود. این در حالی است که قرار بود تمام دیدارهای مرحله مقدماتی شب گذشته برگزار شود اما رقابتها دیرتر از موعد آغاز شد.

تیم ایران در اولین دیدار خود به مصاف ازبکستان رفت و 26 بر 25 نتیجه را واگذار کرد. نمایندگان ایران در دیدار دوم خود با بلژیک مسابقه دادند و این تیم را با نتیجه 40 بر 29 شکست دادند. تیم ملی ایران در دو مبارزه اول خود با ترکیب آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی، مسعود حجی زواره و امید عمیدی در شیاپ چانگ حاضر شد و محمد کاظمی نیز بعنوان یار ذخیره بود.

تیم آذربایجان رقیب دیگر ایران در این گروه است که با دو پیروزی برابر ازبکستان و بلژیک در صدر جدول قرار دارد. بلژیک نیز با دو باخت شانسی برای صعود ندارد. دیدار پایانی ایران برابر شاگردان رضا مهماندوست سرمربی سابق تیم ملی ایران تکلیف صعود ایران را مشخص می کند. در صورت پیروزی ایران و ازبکستان برابر رقبا، هر سه تیم ایران، ازبکستان و آذربایجان شش امتیازی می‌شوند و تکلیف تیم صعود کننده از طریق تفاضل امتیاز مشخص می‌شود.

رقابت های جام جهانی به صورت تیمی برگزار می‌شود و هر تیم باید حداقل 5 تکواندوکار داشته باشد و یا 6 تکواندوکار که یک هوگوپوش بعنوان نفر ذخیره اعلام می‌شود. رقابت در دو راند 5 دقیقه ای برگزار می شود که مربی حق تعویض را دارد و با استفاده از پرچم می تواند ورزشکار خود را تعویض کند و تکواندوکاری جدید مبارزه را ادامه می‌دهد که البته باید ورزشکاری که تعویض می‌شود حداقل سه تکنیک را اجرا کرده باشد.

در گروه مردان کشورها باید ترکیب تیم خود را طوری انتخاب کنند که مجموع وزن 6 ورزشکار 442 کیلوگرم یا کمتر و مجموع وزن 5 ورزشکار 368 کیلوگرم و یا کمتر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha