• سه‌شنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۴ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94091709960
  • خبرنگار : 90111

بودجه هنگفت یوونتوس برای نقل و انتقال‌های زمستانی

بودجه هنگفت یوونتوس برای نقل و انتقال‌های زمستانی

یوونتوس به دنبال جذب جانشینی شایسته برای آندرا پیرلو در خط میانی بوده و بودجه هنگفتی برای این کار اختصاص داده است.

یوونتوس به دنبال جذب جانشینی شایسته برای آندرا پیرلو در خط میانی بوده و بودجه هنگفتی برای این کار اختصاص داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از توتو اسپورت، یوونتوس در فصل جاری سری A شروع بسیار بدی داشت و امتیازهای زیادی را از دست داد اما عملکرد این تیم در چند بازی اخیر بهتر شده است و اکنون با صدر جدول رده بندی تنها 6 امتیاز اختلاف دارد.

یوونتوس در فصل جابه‌جایی تابستانی، تغییرات زیادی داشت. این تیم سه ستاره بزرگ خود به نام های آرتورو ویدال، آندرا پیرلو و کارلوس توس را از دست داد و بازیکنان زیادی را به ترکیبش اضافه کرد. طبیعی بود که این تیم برای هماهنگ شدن به زمان نیاز داشته باشد.

مشکل اساسی یوونتوس در فصل جاری، آسیب دیدگی زیاد بازیکنان این تیم بوده است. کلودیو مارکیسیو، سامی خدیرا، روبرتو پریرا، کوادوو آساموا و هرنانس، بازیکنان آسیب دیده بیانکونری‌ هستند که باعث شده خط میانی این تیم به مشکل بخورد.

سایت توتو اسپورت ایتالیا نوشت که یوونتوس در پنجره نقل و انتقال‌های ژانویه، زمستان داغی را پشت سر خواهد گذاشت و با 60 میلیون یورو می‌خواهد چند بازیکن خوب بخرد.

ماسیمیلیانو آلگری جذب ایلکای گوندوغان، ستاره ترک تبار بوروسیا دورتموند و ژوائو موتینیو، ستاره پرتغالی موناکو را در دستور کارش قرار داده است و با توجه به بحران آسیب دیدگی در خط میانی، می‌خواهد این دو بازیکن را جذب کند.

یوونتوس تابستان گذشته هم تلاش زیادی کرد تا جانشینی شایسته برای آندرا پیرلو پیدا کند اما نه رئال مادرید حاضر شد ایسکو را بفروشد و نه ژوزه مورینیو اجازه جدایی به اسکار را صادر کرد و همین باعث شد تا آلگری در در زمستان به دنبال جذب یک هافبک بازیساز در حد و اندازه‌های پیرلو باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha