• سه‌شنبه / ۳ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 94090301806
  • خبرنگار : 90136

افزایش تعداد فروشگاه‌های رایتل

افزایش تعداد فروشگاه‌های رایتل

مدیرعامل رایتل ضمن تشریح روش‌های خرید محصولات اپراتور سوم از ساماندهی مراکز فروش رایتل خبر داد.

مدیرعامل رایتل ضمن تشریح روش‌های خرید محصولات اپراتور سوم از ساماندهی مراکز فروش رایتل خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیدمجید صدری، گفت: رایتل در حال حاضر سیم‌کارت دایمی، اعتباری، دیتا، دانگل، وای‌فای و آنتی ویروس را در سبد محصولات خود دارد که علاقه‌مندان به تهیه این محصولات می‌توانند با توجه به روش‌های متنوعی که در اختیار آنها قرار گرفته، بنابر سلیقه و امکانات خود نسبت به تامین محصولات مورد نیاز اقدام کنند.

مدیرعامل رایتل با بیان اینکه یکی از روش‌ها فروش مستقیم محصولات و ارایه خدمات به صورت حضوری است، گفت: در این روش متقاضی می‌تواند با مراجعه به نمایندگی‌ها و دفاتری که محصولات رایتل را ارایه می‌کنند، نسبت به خرید یا فعال‌سازی محصول مورد نظر خود اقدام کند.

وی افزود: در حال حاضر مشترکان رایتل می‌توانند با مراجعه به 12 فروشگاه خدمات تجاری این اپراتور واقع در هشت شهر تهران، همدان، کرج، مشهد، اصفهان، جهرم، کبودرآهنگ، اردبیل وهمچنین با استفاده از چهار باجه این اپراتور که در مراکز تجاری بزرگ در تهران و اهواز دایر شده، علاوه بر آگاهی از خدمات و سرویس‌های اپراتور سوم تلفن‌همراه، محصولات مورد نیاز خود را نیز تهیه کنند.

افزایش تعداد فروشگاه‌های رایتل در سراسر کشور

صدری با تاکید بر اینکه برای رفاه حال مشترکان اپراتور سوم، تعداد فروشگاه‌های رایتل به سرعت در حال افزایش است، تصریح‌کرد: به‌زودی پنج فروشگاه در شهرهای خرم‌آباد، بابل، یزد، سنندج و تهران افتتاح می‌شود و مشترکان می‌توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به خرید انواع سیم‌کارت، بسته‌های اینترنتی، مودم، آنتی‌ویروس، اقدام کنند. البته تعویض سیم‌کارت، تغییر مالکیت، اصلاح مشخصات، تنظیمات تلفن‌همراه و فعال‌سازی سیم‌کارت نیز در این فروشگاه‌ها قابل انجام است.

مدیرعامل اپراتور سوم با اشاره به اینکه رایتل با چشم‌انداز ارتقای کیفیت زندگی ایرانیان امکان خرید غیرحضوری تمامی محصولات خود را ازطریق اینترنت برای علاقه‌مندان فراهم کرده است، تاکید کرد: افرادی که مایل باشند هر یک از محصولات رایتل را بی‌واسطه و بر اساس تعرفه‌های مصوب مستقیماً از رایتل خریداری کنند می‌توانند با مراجعه به وبسایت رایتل و با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب با سهولت و صرفه‌جویی در زمان، نسبت به ثبت‌نام و خرید اقدام کرده و سیم‌کارت خود را بدون هزینه ارسال پستی طی مدت حداکثر پنج روز کاری در آدرسی که در هنگام ثبت‌نام اعلام می‌کنند، دریافت کنند.

به گفته وی، رایتل انواع سیم‌کارت‌های دایمی، اعتباری و دیتا و همچنین انواع مودم‌های همراه نسل سوم و چهارم خود را به منظور پوشش سلایق و نیازهای مختلف در قالب طرح‌های ویژه و متنوع فروش به علاقه‌مندان ارایه می‌کند و در خرید اینترنتی امکان انتخاب از میان بسته‌های آغازین بسیار متنوع فراهم شده تا فرد متقاضی بتواند متناسب با نیاز و بودجه خود مجموعه‌ای از خدمات ارتباطی نظیر تماس صوتی، پیامک و اینترنت همراه را همزمان با خرید سیم‌کارت و مودم انتخاب کند.

صدری ادامه داد: وب‌سایت رایتل همچنین امکان رهگیری ارسال پستی سفارشات را نیز برای مشتریان فراهم کرده تا در هرساعت از شبانه‌روز، بتوانند از وضعیت سفارش خود مطلع شوند.

وی در ادامه یادآور شد: در بخش فروش سازمانی، رایتل سرویس‌های ویژه‌ای برای سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی راه‌اندازی کرده که با توجه به نیاز هر سازمان راهکار ویژه‌ای برای آن خواهد داشت. متقاضیان سرویس‌های سازمانی می‌توانند درخواست خود را در سایت رایتل، صفحه تجاری فرم ثبت سفارشی تکمیل کرده تا در کمترین زمان به درخواست آنها رسیدگی و پاسخ داده شود.

جذب توزیع کننده فعال توسط رایتل در سراسر کشور

مدیرعامل اپراتور سوم در خصوص گسترش شبکه نمایندگی‌های رایتل، بیان کرد: رایتل از طریق گسترش شبکه نمایندگی‌های خود در صدد است نقاط عرضه محصولات و خدمات خود را به حداکثر برساند، رایتل به نوعی می‌تواند ادعا کند دارای بیشترین سرانه نمایندگی نسبت به جمعیت تحت پوشش شبکه مخابراتی است. این نقاط در حال حاضر در سرتاسر ایران به بیش از 10 هزار نقطه می‌رسد.

وی عنوان کرد: نمایندگی‌های فروش از طریق شبکه توزیع رایتل و همچنین به وسیله تعامل با توزیع‌کنندگان، محصولات فیزیکی این اپراتور همچون سیم‌کارت، دانگل، وای فای و کارت شارژ را دریافت و در اختیار مشتریان و مشترکان رایتل قرار می‌دهند، ضمن اینکه در این نمایندگی‌ها با ثبت‌نام مشتری سیم‌کارت در لحظه برای وی فعال می‌شود.

صدری به توجه رایتل به رفاه مشتریان و مشترکان خود و تسهیل در امور اخذ نمایندگی این شرکت اشاره کرد و یادآور شد: واجدان شرایط که دارای مجوزهای لازم برای فعالیت در کسب و کارهای خدماتی و مرتبط با حوزه کاری تلفن‌همراه هستند می‌توانند با مراجعه به سایت رایتل و بدون مراجعه حضوری خود نسبت به دریافت مدارک آن اقدام کنند.

مدیرعامل رایتل خاطرنشان کرد: اپراتور سوم برای حمایت از شبکه توزیع خود و برای جلوگیری از درگیری این شبکه با ساز و کارهای کسب و کارهای بزرگی مثل رایتل، از طریق برون‌سپاری توزیع محصولات خود، از سرعت عمل این نوع شرکت‌ها بهره‌مند شده است. بنابراین علاوه بر همکاران و شرکای تجاری خود در این زمینه و به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و محصولات توزیع شده رایتل نسبت به شناسایی شرکت‌های فعال در زمینه توزیع کلیه صنایع شامل تله‌کام و غیره کرده است که داوطلبان همکاری می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رایتل همان طور که در روزهای گذشته در روزنامه‌های کثیرالنتشار همچون همشهری و ایران و طی چند نوبت اطلاع‌رسانی شده نسبت به دریافت و تکمیل مدارک مورد نیاز و ارسال آن تا 10 آذرماه امسال برای این اپراتور اقدام کنند. رایتل خود را موظف می‌داند در اسرع وقت و نسبت به ارزیابی و رتبه‌بندی و اعلام نتایج بررسی خود اقدام کرده و از بین متقاضیان شرکای جدید تجاری خود را انتخاب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha