• چهارشنبه / ۱۳ آبان ۱۳۹۴ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 94081308006
  • خبرنگار : 90111

کلوپ به دنبال شکار سنگربان ناراضی بارسا

کلوپ به دنبال شکار سنگربان ناراضی بارسا

یک روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا از علاقه یورگن کلوپ به جذب سنگربان ناراضی آبی اناری‌ها خبر داد.

یک روزنامه نزدیک به باشگاه بارسلونا از علاقه یورگن کلوپ به جذب سنگربان ناراضی آبی اناری‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه اسپورت، مارک آندره تراشتگن با امید زیادی به بارسلونا پیوست. او قرار بود سنگربان شماره یک آبی اناری‌ها باشد و جای ویکتور والدس را در این تیم بگیرد اما عملکرد خوب کلودیو براوو باعث شده است تا هم لوئیس انریکه و هم هواداران بارسلونا به این سنگربان شیلیایی اعتماد بیشتری داشته باشند.

بارسلونا برای جذب تراشتگن تلاش زیادی کرد اما شرایط برای این سنگربان آلمانی به خوبی پیش نمی‌رود. او در فصل جاری در غیاب براوو بازی‌های ضعیفی را به نمایش گذاشت تا جایی که صدای اعتراض هواداران بارسا بلند شد.

روزنامه اسپورت در شماره امروز (چهارشنبه) خود نوشت که یورگن کلوپ، سرمربی بوروسیا دورتموند به دنبال جذب یک دروازه‌بان خوب در فصل جابه‌جایی تابستانی است و سنگربان ناراضی آبی اناری‌ها را در نظر گرفته است.

به نوشته روزنامه اسپورت کلوپ می‌خواهد هموطنش را راضی کند که به لیورپول بیاید و به او قول بدهد که در این تیم انگلیسی مانند بارسلونا نیمکت نشین نخواهد شد.

دروازه‌بان نخست بارسلونا در رقابت‌های لالیگا، کلودیو براوو است و تراشتگن برای حضور در ترکیب اصلی بارسلونا باید هر دو هفته یک بار به میدان برود چرا که او در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی سنگربان اصلی است. هر چند این دروازه‌بان آلمانی فصل قبل توانست با بارسلونا قهرمانی در سه گانه فوتبال اسپانیا و اروپا را به دست آورد اما چند بار اعلام کرد دوست دارد در رقابت‌های لالیگا هم به میدان برود و از سیستم چرخشی راضی نیست.

کلوپ یک ماه است که هدایت لیورپول را برعهده گرفته است. تیم او در این مدت سه دیدار به میدان رفته و توانسته پنج امتیاز به دست آورد. تنها برد قرمز پوشان آنفیلد با کلوپ در دیدار برابر چلسی بحران زده بود که با نتیجه سه بر یک به سود لیورپول به پایان رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha