• دوشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 94080401520
  • خبرنگار : 71457

اسرائیل از ترس پوتین سفر "مخالفان سوری" به اراضی اشغالی را لغو کرد

اسرائیل از ترس پوتین سفر "مخالفان سوری" به اراضی اشغالی را لغو کرد

منابع عبری زبان گزارش دادند که تل‌آویو از ترس عصبانی شدن رئیس جمهوری روسیه سفر رهبران مخالفان سوری به اراضی اشغالی جهت شرکت در یک کنفرانس را لغو کرد.

منابع عبری زبان گزارش دادند که تل‌آویو از ترس عصبانی شدن رئیس جمهوری روسیه سفر رهبران مخالفان سوری به اراضی اشغالی جهت شرکت در یک کنفرانس را لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پایگاه عبری زبان "منبع" به نقل از مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی گزارش داد: اکنون زمان مناسبی برای عصبانی کردن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه نیست، چرا که ما در کنار هیچ طرفی در جنگ داخلی سوریه نیستیم.

این ادعا در حالی مطرح شده است که منابع بارها از درمان تروریست‌های سوری در اراضی اشغالی خبر داده‌اند.

این پایگاه گزارش داد، قرار بود کنفرانسی هفته جاری در مرکز قدس از سوی موسسه‌ای نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و موشه یعالون، وزیر جنگ این رژیم برگزار شود و به آنچه که "جنگ داخلی سوریه" نامگذاری شده بود پرداخته شود و قرار بود که نمایندگانی بسیار برجسته از مخالفان سوری در این نشست مشارکت کنند و این افراد با آمدن به اراضی اشغالی موافقت کرده بودند تا علنا در مورد دیدگاه خود نسبت به اوضاع در سوریه صحبت کنند. اما در لحظه آخر، طرف‌های رسمی در رژیم صهیونیستی تصمیم گرفتند که مشارکت سرکرده‌هایی از مخالفان سوری را لغو کنند.

این پایگاه به نقل از یک مسئول صهیونیستی گزارش داد: الان زمان مناسبی برای نشان دادن حمایت اسرائیل از مخالفان سوری نیست.

یک منبع دیگر تصریح کرد: تصمیم لغو سفر رهبران مخالف سوری در تفاهم‌ها میان اسرائیل و روسیه و پس از دیدار نتانیاهو و پوتین نهفته است.

با این وجود این پایگاه عبری زبان اعلام کرد که روابط میان سازمان‌های "غیررسمی" اسرائیل با مخالفان سوری ادامه خواهد داشت. حتی اگر این روابط به صورت علنی نباشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha