• چهارشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 94072919036
  • خبرنگار : 71461

توزیع نرم‌افزار رایگان «قرآن و امام حسین(ع)»

توزیع نرم‌افزار رایگان «قرآن و امام حسین(ع)»

مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن در تلاش است تا با استفاده از شیوه‌های جدید ارتباطی، معارف و مفاهیم ناب قرآنی که طی چهل سال تبلیغ حجت‌ الاسلام قرائتی منتشر شده است را به نحو مناسب در این عرصه ترویج و گسترش دهد.

مرکز فرهنگی درس‌هایی از قرآن در تلاش است تا با استفاده از شیوه‌های جدید ارتباطی، معارف و مفاهیم ناب قرآنی که طی چهل سال تبلیغ حجت‌ الاسلام قرائتی منتشر شده است را به نحو مناسب در این عرصه ترویج و گسترش دهد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در همین راستا اقدام به تولید نرم افزار اندروید «قرآن و امام حسین(ع)» جهت استفاده در تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها کرده است.

این نرم افزار شامل متن کتاب «قرآن و امام حسین(ع)» با قابلیت جستجو در متن و نمایش با قلم و اندازه‌های مورد نظر کاربر است.

زیارت مجازی حرم امام حسین(ع) و معرفی شبکه‌های اجتماعی مربوط به حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از دیگر امکانات این برنامه به‌شمار می‌رود. علاقمندان می‌توانند جهت استفاده برنامه را به صورت رایگان از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنند.

http://gharaati.ir/Htmls/APK/Qoran%20Va%20Emam%20Hosein-1.0.apk

لازم به ذکر است در سال 1381 کتابی با عنوان «قرآن و امام حسین(ع)» به نگارش حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با نگاهی متفاوت به موضوع کربلا توسط مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن منتشر شد که به دلیل حج کم و محتوای غنی با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

در طی سنوات گذشته 158 هزار نسخه در بیست نوبت فقط توسط این مرکز به چاپ رسیده که علاوه بر آن با در اختیار قراردادن فایل چاپی آن به سازمان‌ها و نهادها با تیراژ بسیار بالا عرضه شده است.

در این کتاب سیمای امام حسین‏(ع) و اهداف آن عزیز و مسائل کربلا و صحنه‏‌هایی که پیش آمد از جهاد، تصمیم، عشق، ایمان، خلوص و شهادت تا نماز، پذیرش عذر و توبه‏‌ حُر تا پیشگامی حضرت در فرستادن فرزندش قبل از دیگران به میدان نبرد و تا آیاتی که حضرت از آغاز سفر تا کربلا تلاوت فرمودند و تا وفاداری یاران و امثال آن را که صدها آیه‌‏ قرآن به آن اشاره دارد، در قالب قرآن مطرح شده است.

گفتار اوّل کتاب برگرفته از کتاب «همگامی امام حسین با قرآن» و گفتار سوّم از «موسوعه کلمات امام حسین» و باقی گفتارها به قلم حجت الاسلام قرائتی است.

انگیزه، اخلاص، نشاط و آگاهی در کربلا، حرکت امام حسین بر اساس قرآن، اهداف امام حسین(ع) و قرآن، امر به معروف و امام حسین(ع)، جلوه‏‌های قرآن در کربلا، عزّت و ذلّت در کربلا، نماز و امام حسین(ع)، قرآن و یاد شهدا و زیارت عاشورا در سایه قرآن عناوین و گفتارهای این کتاب است.

جهت تهیه این کتاب می‌توانید با مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن به شماره 66946363 تماس بگیرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha