• جمعه / ۱۷ مهر ۱۳۹۴ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 94071710905
  • خبرنگار : 71496

تاکید مسئولان ارشد اسرائیل بر سرکوب قیام ملت فلسطین/ زخمی شدن 7 نظامی صهیونیست

تاکید مسئولان ارشد اسرائیل بر سرکوب قیام ملت فلسطین/ زخمی شدن 7 نظامی صهیونیست

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که دولت متبوعش برای بازگشت آرامش و امنیت به اراضی اشغالی هر کاری می‌کند. این درحالی است که در درگیری‌های مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی نیز آغاز شده و تاکنون هفت نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که دولت متبوعش برای بازگشت آرامش و امنیت به اراضی اشغالی هر کاری می‌کند. این درحالی است که در درگیری‌های مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی نیز آغاز شده و تاکنون هفت نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنیامین نتانیاهو در کنفرانسی مطبوعاتی با حضور وزیر جنگ، رئیس ستاد مشترک ارتش، وزیر امنیت داخلی و رئیس پلیس رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگردان، حماس و برخی طرف‌های منطقه‌ای را مسئول تشدید اوضاع و درگیری‌ها در اراضی اشغالی دانست.

نتانیاهو تصریح کرد که به مشاور قضایی دولت خود پیشنهاد داده است تا طرح پلمپ مغازه‌ها و مراکز تجاری آن دسته از فلسطینیانی که به صهیونیست‌های مجروح در عملیات دو روز پیش در بخش قدیمی قدس کمک نکرده‌اند، را بررسی کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه برای بازگشت امنیت هرکاری می‌کند، به تمامی صهیونیست‌ها نسبت به خطراتی که متوجه آنان است هشدار داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین با بالاگرفتن تنش‌ها در فلسطین درگیری‌های مسلحانه با صهیونیست‌ها نیز آغاز شده است.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که هفت نظامی صهیونیست در درگیری‌های اردوگاه آوارگان شعفاط در نزدیکی قدس زخمی شده‌اند. این منبع صهیونیستی اعلام کرد که اکثر نظامیان مذکور در اثر اصابت گلوله، زخمی شده‌اند.

موشه یعالون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که سازمان های امنیتی این رژیم توانسته‌اند عملیات های مقاومت زیادی را خنثی کنند. یعالون گفت که به نظامیان این رژیم اجازه داده شده است از هیچ اقدامی برای سرکوب فلسطینیان دریغ نکنند.

همچنین وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در کنفرانس مطبوعاتی مذکور اظهار داشت که جنگ با فلسطینیان به اوج خود رسیده است.

گلعاد اردان، تصریح کرد که دولت رژیم صهیونیستی اخیرا دستورالعمل های مربوط به تیراندازی به سمت فلسطینیان را تغییر داد و اکنون نیروهای پلیس می توانند حتی به سمت عاملان پرتاب سنگ نیز تیراندازی کنند.

وی ضمن ابراز خرسندی از تخریب منازل فلسطینیان به ویژه مجریان عملیات های مقاومت، تصریح کرد که قوانین جدید به این رژیم اجازه می دهد عاملان هرگونه عملیات و اقدام ضد صهیونیستی حتی عاملان پرتاب سنگ را نیز برای مدت های طولانی به حبس بکشد و مجازات های سنگینی را بر آن ها اعمال کند.

در همین راستا، گادی آیزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد که این رژیم با عملیات‌های گسترده فلسطینیان رو به رو است و برای مقابله با فلسطینیان باید تمامی نیروهای امنیتی را فراخواند.

رئیس پلیس رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت که دولت متبوعش به نیروهای پلیس اجازه داده است به هر شیوه‌ای که بخواهند اقدام به سرکوب فلسطینیان کنند و عناصر پلیس در این زمینه از مصونیت قانونی برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha