• یکشنبه / ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: انرژی هسته‎‌ای
  • کد خبر: 94051810328
  • خبرنگار : 71038

نشست ویژه بررسی توافق هسته‌ای

ناصری: این که به مردم اجازه ندهیم در جشن هسته‌ای شریک باشند، اجحاف در حق آن‌هاست

ناصری: این که به مردم اجازه ندهیم در جشن هسته‌ای شریک باشند، اجحاف در حق آن‌هاست

یک عضو پیشین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خاطر نشان کرد: پیروزی حاصل شده از توافق هسته‌ای آن قدر روشن است که نیازمند به دفاع نیست.

یک عضو پیشین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خاطر نشان کرد: پیروزی حاصل شده از توافق هسته‌ای آن قدر روشن است که نیازمند به دفاع نیست.

به گزارش خبرنگار انرژی هسته‌ای خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیروس ناصری در نشست «‌ویژه بررسی توافق هسته‌ای » با اشاره به دغدغه‌ها و پیگیری‌هایش در ارتباط با پرونده هسته‌ای ایران ادامه داد: آنچه که حاصل شده برد واقعی برای ایران است و برد طرف مقابل غیر واقعی است.

وی با بیان اینکه در این توافق حق غنی‌سازی و برنامه هسته‌ای تثبیت شد و دنیا می تواند با ایران در این زمینه همکاری کندو از دیگر سو تحریم ها نیز برداشته شد، تصریح کرد: اینکه عده ای در داخل می گویند توافق هسته‌ای شکست بزرگ است و مقدمه تهدیدی علیه امنیت ملی کشور است، از واقعیت فاصله دارد.

ناصری در همین راستا افزود: این که عده‌ای بگویند این توافق نه پیروزی و نه شکست برای کشور است، این هم درست نیست. بلکه این یک پیروزی بزرگ برای کشور است و احجاف در حق مردم است که اجازه ندهیم آن‌ها در جشن هسته‌ای خود شریک شوند و به آن‌ها القا کنیم که پیروزی حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در حال حاضر می گویند آمریکا در 60 سال گذشته در سه جنگ با ویتنام، عراق و ایران شکست خورده است، تصریح کرد: اگر توافق ایران و 1+5 در کنگره تصویب شود به معنای تسلیم عمده آمریکایی ها است و اگر تصویب نشود به معنای تسلیم کامل آمریکایی ها است.

این عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته‌ای با بیان اینکه این مذاکرات با تدبیر ، درایت و تخصص پیش رفت تاکید کرد :‌ نتیجه حاصل شده را نباید برمردم مخدوش کرد و مردم باید بدانند که واقعیت این است که ما پیروز شدیم و حق داریم برای آن جشن بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha