• جمعه / ۱۹ تیر ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 94041910207
  • منبع : نمایندگی مرکزی

/روز قدس، روز مقابله با مستکبرین/

حمایت از تیم مذاکره کننده عالی‌ترین وجه راهپیمایی روز قدس امسال

حمایت از تیم مذاکره کننده عالی‌ترین وجه راهپیمایی روز قدس امسال

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی روز قدس در عالی‌ترین وجه خود مقابله با زیاده‌خواهی طرف مذاکره کننده و حمایت از تیم مذاکره کننده ایرانی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی روز قدس در عالی‌ترین وجه خود مقابله با زیاده‌خواهی طرف مذاکره کننده و حمایت از تیم مذاکره کننده ایرانی است.

حجت‌الاسلام قربانپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی، در خصوص راهپیمایی امسال روز قدس گفت: برای راهپیمایی امسال از چند جهت اهمیت قائلیم و البته همچنان موضوع اصلی این راهپیمایی اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و فراگیر شدن دامنه ظلم این رژیم است.

وی خلاصی فلسطین از چنگال این رژیم را تنها با حمایت همه‌جانبه از فلسطینیان امکان‌پذیر دانست و بیان کرد: جامعه اسلامی با اتحاد و یکپارچگی می‌تواند مردم مظلوم فلسطین را از زیر بار این ظلم نجات دهد.

رئیس تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن اشاره به فضای فعلی جامعه اسلامی و فضای متشنج ناشی از حمله عربستان به یمن عنوان کرد: امروز نظام سلطه متشکل از آمریکا و رژیم صهیونیستی، با ایجاد گروهک‌ها در منطقه سعی در بر هم زدن اتحاد مسلمانان دارند، چرا که این اتحاد ظلم آن‌ها را در هم خواهد شکست.

قربانپور همدلی و فریاد یکصدای مسلمانان را نشان وحدت و عظمت جامعه اسلامی و نابودکننده توطئه بدخواهان عنوان کرد و افزود: در صورتی که وحدت جامعه اسلامی همان‌طور که دشمنان ما می‌خواهند حفظ نشود دچار اختلافاتی می‌شویم که آنها جهت سودجویی‌های خود آرزوی آن را دارند.

وی شرایط مذاکرات هسته‌ای و تهاجم فرهنگی را از دیگر جهات اهمیت راهپیمایی امسال روز قدس ارزیابی و بیان کرد: برگزاری این راهپیمایی در عالی‌ترین وجه خود مقابله با زیاده‌خواهی طرف مذاکره کننده و حمایت از تیم مذاکره کننده است.

رئیس تبلیغات اسلامی استان مرکزی بهره‌گیری از انرژی هسته‌ای را حق مردم ایران دانست و عنوان کرد: ایران به دنبال تثبیت حقوق خود است و مثل خیلی از کشورها که از انرژی هسته‌ای در ساخت سلاح هسته‌ای سوءاستفاده می‌کنند به دنبال ساخت این سلاح و ناامن‌ کردن منطقه نیست.

قربانپور با بیان اینکه یکی از شعارهای امسال این راهپیمایی خواسته مردم مبنی بر توافق مطلوب است، افزود: این حمایت موجب دلگرمی تیم مذاکره‌کننده شده و حضور یکپارچه مردم در این روز یادآور ایستادگی ملت‌ها در مقابل جهان سلطه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha