• جمعه / ۱۹ تیر ۱۳۹۴ / ۰۴:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 94041909912
  • خبرنگار : 71536

عباسی: به دنبال جذب بازیکنان مشهدی سرشناس هستیم

عباسی: به دنبال جذب بازیکنان مشهدی سرشناس هستیم

مدیر‌عامل و مالک باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان می‌گوید اولویت اول این باشگاه، جذب بازیکنان مشهدی شاغل در لیگ برتر است.

مدیر‌عامل و مالک باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان می‌گوید اولویت اول این باشگاه، جذب بازیکنان مشهدی شاغل در لیگ برتر است.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مذاکرات این تیم با سرگی پاشنکو، د‌ر‌وازه‌بان سابق ملوان و رضا حقیقی بازیکن فصل گذشته پدیده، اظها‌ر کرد: بعد از بررسی چند گزینه و عدم توافق با آنها به سراغ این گزینه‌ها رفتیم. بعد از این که پاشنکو با تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس به توافق نرسیده برای جذب او اقدام کردیم و قرار شده است که به باشگاه بیاید و توافقات نهایی را انجام دهیم. با حقیقی هم صحبت‌های اولیه را انجام داده‌ایم و به صورت شفافی به توافق رسیده‌ایم. اگر اتفاق خاصی نیفتد و اگر از سوی برخی از تیم‌ها بد اخلاقی رخ ندهد او به تیم ما می‌آید.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: اولویت نخست باشگاه ما جذب بازیکنان مشهدی شاغل در لیگ برتر و لیگ دسته یک است. حقیقی کارنامه روشنی دارد و قطعا به کار تیم ما می‌آید. هر دو طرف علاقمند هستند که با یکدیگر همکاری کنند.

مالک سیاه جامگان درباره سهمیه این تیم برای جذب بازیکنان لیگ برتری، اظها‌ر کرد: فکر می‌کنم هنوز چند جای خالی دیگر داریم، اما برنامه ما جذب بازیکن بر اساس این سهمیه نیست و فقط به دنبال رفع مشکلاتمان هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود درباره اردوی این تیم و حضور در تست پزشکی سازمان لیگ، خاطر‌ نشان کرد: هنوز در اردوی سرعین به سر می‌بریم و روز گذشته هم یک بازی تدارکاتی انجام دادیم و فکر می‌کنم با نتیجه‌ دو بر یک توانستیم آلومینیوم اراک را شکست دهیم. بعد از اردو به تهران می‌آیم و در پایان اردو تست پزشکی را انجام می‌دهیم.

مدیر‌عامل سیاه جامگان درباره جذب اسپانسر نیز، تصریح کرد: همان طور که می‌دانید امسال سال سختی از لحاظ شرایط اقتصادی داریم و به دنبال این هستیم که هر‌ چه‌ سریع‌تر اسپانسر باشگاه را پیدا کنیم. البته خودمان را در کنار باشگاه هستیم و فعلا از لحاظ مالی مشکلی نداریم. در حال رایزنی با چند گزینه مورد نظر برای اسپانسری باشگاه هستیم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha